|
|
|
|---|---|
|
Vet någon om någon sida med info om 328 e46 -99 som motsvarar de sidor som finns på nuvarande www.bmw.se ? Intresserad av de 'officiella' siffrorna för elasticitet 80-120, utväxling, m.m. tex. för 325: Länk Det är alltid gratis ost i råttfällan... | |
|
Erito, Har du inte dom siffrorna i instruktionsboken? "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" Mvh Anders S. |
|
|
ehhh... jo det kanske jag har :-) Blev lite nyfiken just nu bara o bilen är ju så långt härifrån *snyft* |
|
|
Precis.. Jag kan slänga min instr.bok i kopiatorn annars och skicka dig nuffrorna erito. Mvh / Micke R |
|
|
Micke R: Ja gärna! tänkte lägga upp sådan info på min sida så fort jag får tid över.. just nu finns inte mycket på sidan, men bilder och info kommer inom kort... www.bmw.tech.nu |
|
|
- Erito. Ok, no problem. Jag är inte tillbaka på jobbet förrän på måndag men om du mailar till min e-mailadress med "riktiga" adress (eller vart du vill ha kopior skickade) så fixar jag det på måndag! Mvh / Micke R |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.