|
|
|
|---|---|
| Kan man få en fullutr 325 93-94 för runt 70000 | |
|
Ja... "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" Mvh Anders S. |
|
|
Ja....en +20' milare som är halvskabbig. //Marin |
|
| Håller med Marin. | |
| Vad får man ge då för en som är fullutrustad 93-94 | |
|
Precis vad jag menade. Man får vad man betalar för... Sen tror jag visserligen att man kan hitta en långmilare som inte är alltför skabbig för dom pengarna. För vem betalar över 70' för en 325:a som gått 25000 mil, även om den är i jättefint skick? "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" Mvh Anders S. |
|
| Det beror på miltal och skick. Samt vad fullutrustad betyder. En 94 med 13-16k mil går kanske för 80-85. Detta kan justeras uppåt och neråt beroende på skick och utrustning. | |
| vad jag menar med fullutr är ecc skinn farthålare stolsvärme,men jag vill inte ha en cupe utan en fyrdörrars | |
| Ja du får nog räkna med 80-85. Jag hade min ute på högstbjudande och buden ligger nu på 85. Har den utrustningen du kräver förutom helskinn (delskinn sportstolar istället). | |
| Är det en cupe du har | |
| Nasse: Nej det är en sedan. | |
| acey...vad är det för färg på din och utrustning | |
|
nerlackad, skisack, el lucka, 4x elhissar, ac, sportstolar delskinn, nya fjädrar / dämpare, ny broms skivor belägg runt om, nya spindelleder fram all dokumentation, kvitton osv. Som jag kommer på så här. Bilen är diamantsvart lackskyddad / behandlad. Ny servad. Vinterdäck. Nasse jag kan maila bilder i eftermiddag det är nog enklare :) |
|
|
Maila dom hem till mig då,det är väl nästan en sån bil jag är ute efter Björn Thorsander Mail:019572448@telia.com |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.