|
|
|
|---|---|
m5race |
Hej! Nu är pärlan isärplockad inför lack men kan inte bestämma mig vilken färg jag ska ha? Bilen är en 335a med m-tech 1. Skriv gärna ett förslag! Än så länge lutar det åt electric pearl blue metallic Länk |
Roffa1 |
Öhhh..vilken bil? Det fanns något annat i länken som fångade mitt intresse helt;-) Vilken prakt Pudding..Grattis! |
| estorilblå, phoenixgul , imolaröd :P | |
|
Håller med föregående talare, Imolaröd är nog BMW´s snyggaste färg någonsin. Radix omnium malorum est cupiditas |
|
| När du har chansen att välja måste imolarött framstå som en klar kandidat. Riktigt vacker kulör. Den blå du länkade till var förvisso inte heller helt fel -dock en aningen fesig, kanske..? | |
m5race |
Tack för era förslag, ska fundera lite på imolarröd. Har en känsla av att den inte skulle göra sig så bra på en e30 men men ska googla lite.. |
|
röd e30 är helrätt: Länk Radix omnium malorum est cupiditas |
|
| varför itne phoenix gul då .. tror att den skulel bli riktigt snygg med den färgen | |
|
Daytona violett är en fin färg Länk |
|
| rött är snyggt på e30, annars gillar jag alpinvitt. men då helst med svarta lister. | |
|
Alpinweiss, all the way! Finns inget sexigare än en vit E30 M3... Vorsprung durch freude am fahren |
|
| t_o_m_b_a: håller med dig.. glömde den färgen.. technoviolett är väl snarlik och den är med fin tycker jag | |
m5race |
Bilen har varit tvåfärgad i techno, daytonaviolett. Men efter vissa småskador så vill jag nu lacka om hela bilen då det blir allt för svårt att bättra på.. Skulle gärna kunna tänka mig en hellack i daytonaviolett men roligt att byta färg när man ändå håller på.. mvh Länk |
|
Diamantsvart! Tidsenlig originalfärg som alltid funkar! Som den originalfantast jag är tycker jag nog att du skall hålla dig till en färg som fanns att tillgå till denna modell. |
|
m5race |
Phoenixgul ja varför inte har inte sett nån e30 i den färgen. Vill ha en ovanlig färg i vart fall har även funderat på Porsche orange å sen sätta på svarta fälgar. Hur som helst så är det jävligt svårt att bestämma sig när man kan välja. Snart ska grundfärgen på å då måste jag ha bestämt mig.. |
| kör på phoenixgul då:P blir kanske lite tjatig men den färgen är så snygg | |
|
Volvos Flashgrön är ju inte direkt nån vanlig färg men ändå lite exklusiv, aldrig sett den på en E30 iallafall... Motorer e precis som groggar En sexa e bättre än en fyra |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.