|
|
|
|---|---|
|
Her ett problem som jag funderar på. Bilen är en e39 535 -97 Båda abs sensorerna är bytta i (somras) nu varnar den igen... Var inne och läste av felkoderna Vä fram ur funktion... Köpte en ny på bmw 980 kr (billigt faktiskt) bytte nyss på bilen , lampan slocknar inte ?? Jag gjorde bilen strömlös i ca 5 min - samma sak lampan slocknar inte utan lyser direkt vid start... Vad gör jag för fel ? Billy aka Fantômas | |
|
Ingen som ens har en susning ?? Måste tilläga att båda sensorerna som byttes i somras var bak. Och ny byttes vä fram för att den varnade för fel. utan bra resultat. Billy aka Fantômas |
|
| har ud testat köra den en sväng. alternativt snurrat hjulet? brukar inte få bort lampan. förrens den rullat lite? var så för mig iaf | |
| fick det problemet på min förra 520, testa allt, sen när ja körde. så försvann lampan. den måste väl lagra i minnet. testa iaf. men de har du säkert redan gjort? | |
|
Nä faktiskt inte , körde bara en kortsväng 600 meter ca... Men det kan ju vara en idé att ta den på en längre sväng.. Tackar för tipsen ! Billy aka Fantômas |
|
| vet inte hur långt ja körde. men tror det var bara några meter.. fått till det? | |
|
Japp nu funkar det...efter en stunds körning så kom det igång. Tackar vänligast för tipsen. Billy aka Fantômas |
|
| kul att höra;) så du fick väck lampan? tar en stund innan bilen lagrar och registrerar att felet är borta. =) | |
|
Japp allt fungerar nu antispinn o abs. Billy aka Fantômas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.