|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
låter som en bra ide´ sen grabbar märk prylarna med namn eller nåt nummer eller dylikt på ett dolt ställe så ser ni nån bil så kan ni ringa polisen sen få igen dom |
|
|
GAH !!! AAH !!! Jonas: jag sitter och läser allt eftersom och kollar på första bilden... och tänkte mjo snygg och stilren sen nästa då jagg ser M3:speglarna , front och så. Satans snygg bil asså.. kollar länge och väl sen kollar jag 3:e bilden ! håller på rammla av stolen när jag ser den... ! HERREGUD VAD ÄR DET DÄR !!!? Sen tänkte jag -näee inte är det där samma bil han driver ju med oss , kollar lite närmare och ser samma framrute streamer och förstår... ! det är människor som har gjort det där... då kommer frågan ! hade dom stulit bilen och slaktat den sen har du/ni dragit hem den pallat upp den tills vidare eller hände det på en parkering !?? att ingen såg nåt... dom har ju förstört hela bilen juh ? helt overkligt händer sånt där ? har alldrig hört nå liknande fall i Umeå där jag bor... kanske att folk har fått bilar repade men inte som din ! ja jag lider ju verkligen med dig... skulle jag se folk göra så där så skulle jag döda dom... inte slå dom men döda dom... värt att sitta inne för ! Suck... man blir så less |
|
|
jaha, så nu börjar dom ta fronten också?? fram med Uzi:n! Kommer aldrig hit igen :-) Som vanligt så var det någon som nämnde att bl*ttar gör sådant... Lägg ner! Alla vet det redan........ |
|
Todd |
Till Jonas: Det var inte dåligt vad rensad den var! Det är helt sjukt hur vissa kan få för sig att göra sådär, det var inte direkt "bara" stulna fälgar, den var totalt sönder demolerad. Såg ut som om den varit utsatt för ett krock, skandal... //Todd |
| Jag är (Blatte) så du menar att jag gör sådant? | |
Todd |
Jag har ALDRIG myntat ngt sådant uttryck så se till att skriv till rätt person istället... |
Todd |
Jag vill bara säga det att jag tror inte att det bara är invandrare som tar saker utan att jag vill påstå att det finns rötägg överallt och i alla kulturer. Den som tror att alla svenskar är helt oskyldiga måste nog tänka om, det är ganska naiva tankar att tro det. Men det är bara vad jag tycker eller tror. Men sen om det finns en majoritet bland dessa tjuvar ska jag kanske lämna osagt... //Todd |
|
jamen om man jämför invandrare med svenskar så är det ju en bunt som skiljer i mängd och då om 25% av svenskarna är kriminella och likaså invandrarna så ser det nästan ut som att alla invandrare är brottslingar ! förstår ni vad jag försöker få fram ? |
|
| Om det vore så , skulle man ju ge sig fan på att det är en svensk som gett sig på bilen, nu e det tyvärr inte så. | |
|
Det är juh bara kolla på efterlyst så fattar man juh...alla beskrivningar börjar det var en en man i 25:årsåldern med sydeuropeiskt uteseende, talade svenska med brytning osv osv.. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
m3efl: "Alla vet det redan..." <-- ironiskt! Jag blir så less när folk som "wrath" skriver att svenskar stjäl inte.. |
|
| Jonas: Vart i Kna hade du bilen parkerad när det hände? Jobbar själv i Karlskrona (bor i Ronneby)... | |
|
Todd jag har inte sagt att du myntat ngt sådant uttryck.. Och till shu! På efterlyst visar dem inte när folk snor m3speglar o annat från bemmers.. När du säger att det oftast e man i 25:årsåldern med sydeuropeiskt uteseende, talade svenska med brytning osv osv..som visas kan jag lika gärna säga att det oftast när det gäller pedofiler så är det 99,90% Svensk man i 40:årsåldern.. HUR LÅTER DET?? |
|
|
m3efl: moget argument, om du inte sett efterlyst förut så brukar dom ha med mer än en sorts brott, som tex. rån,mord,bilstöld,stölder ur bilar, vandalism osv osv...och jag kan lova att om du ser det programmet ett par gånger så lär du juh märka att 90% utav dom som dom söker inte är svenskar. Och på pedofil frågan så kan jag bara säga så här kolla på arabländerna där gubbarna gifter sig med små flickor....i rest my case. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
Ey ! Mr.Vanos jag har alldrig sagt nåt liknande jag skrev bara så för att försöka få fram att det är inte så konstigt att man skyller på invandrare då dom är färre , ! brottslingar finns ju i alla kulturer oavsett om dom är svenskar eller invandrare... vet av många många svenskar som är brottslingar och stjäl... mer än invandrare jag sa det bara för det var nån som skrev att det var garanterat en "blatte" som gjort det där med jonas bil.. ja chansen är ju större att det är en svensk om man kollar på hur många svenskar som bor i sverige... hmm 9 mille ! och ja jag vet inte hur många invandrare men mindre iaf... ! |
|
|
wrath: Ok då missförstod jag dig. Sorry. |
|
|
Ingen fara ! =) det är bara det att det är svårt att förklara sig i ord... lättare att snacka... få spela in hur jag menar och länka här haha ! |
|
| Wrath> Nu råkar jag bo i Spånga norr om Sthlm, där e situationen en liten annan vad gäller befolkningen. Detta gäller för övrigt stora delar av våra största städer. | |
|
Shu! Skitsnack säger bara skitsnack.. Inte för att jag e arab men jag vet nog mer än du vet om sånt.. so dont rest youre case!! |
|
|
m3efl: Nehe? så dom gifter sig inte med småflickor där? ehm jo det gör dom. Jaha men ta rinkeby som exempel då. Hur ofta far polisen dit ut och hur ofta far dom till södermalm? // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.