|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Grymt, jasko :) | |
| De tre som gillade den groteska BMW´n är ju 20, 21 och 24. Även om jag själv är 23 kan jag endå säga att den där bilen är ju drömmen för många 15 åringar men något som bara betydligt äldre grabbar har råd med, MEN om man trots sin betydligt högre ålder bygger sig en sådan pinsam bil har man ju helt klart ett behov som härstammar i tonåren som man behöver få utlopp för, eller så är man ute efter att ragga på 15 åriga tjejer vid korvkjosken i en liten håla på landet, då är man den coola äldre killen som alla tjejer vill ha. Det är i de flesta kretsar "frowned upon". | |
|
Denna hade jag i alla fall blivit kåt på. (bilen alltså) Länk Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
Länk Nu får jag sluta porrsurfa innan någon råkar illa ut :) Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
Ett sista bevis på att E46 är snyggare än E92! Länk Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
Den svarta var ju riktigt riktigt fin, det var dock en M3 vilket ger den ett övertag utseendemässigt jämfört med andra 3-serier redan från start. Även om den var snygg så hade jag aldrig kunnat köra runt i en så svart bil, folk skulle tro man sålde knark ju... Den vore nog mer användbar med ett par silvriga fälgar, ej krom och så skulle original njurarna suttit kvar. Bilen: Länk |
|
|
Absolut, angående kromen. Från mitt håll hade du enbart fått oändligt med respekt om du kom med en sån bil! Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
Riktigt snygga bilar Jasko76;) //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
En M3 E90 med ESS-kompressor och 20" BBS Leman skulle funka... MVH Christofer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.