|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk Man blir onekligen sugen! :) 535i -89 (Royalblau) (såld) 740iA -92 (Lazurblau) (såld) 535i -88 (Diamantschwartz) (såld) | |
| håller med:P | |
| Nej tack! | |
|
Nja ganska smaklöst stylad enligt mig......... :S ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
|
Det var mig en fuuuuuul bil. Smaklöst, i alla fall framspoilern är vulgär. Det är inte meningen att en BMW ska "riceas" upp! Vorsprung durch freude am fahren |
|
| Håller med där, den där bilen är bra mycket snyggare original =) | |
|
Fruktansvärt smaklösa kjolar måste jag säga.. hade kunnar varit snygg, om den haft org. M paket samt sänking.. behövs inte mer, möjligtvis "dessert smoke" på rutorna, samt grafitgrå eller liknande lack.. Thats it :P E30 325 Cabrio -90 E34 525 touring -95 |
|
Buspelle |
Hemsk! |
| För mycket 18 år. | |
|
Men herreguuud det skall vara original! Det absolut hemskaste jag sett på länge, skulle hellre ta livet av mig än att synas i den... eller?! Tacka vet jag en hederlig E30 318is, en riktig BMW! |
|
|
Fy faaaan! Ser ut som ett Rieger kit... |
|
Bayer_Aleks |
Nää fy fan, fälgarna e horibla |
| Nämen fy... Hur kan man FÖRSTÖRA en så fin bil? | |
|
Den är riktigt jäkla ful!! Skulle vara straffbart att fördärva en fin orginalbil. Vafför gör dom på detta viset??? Hade säkert Emil sagt. |
|
|
"Är det bara pensionärer här?" Nope, bara moget folk med fin smak när det gäller bilar. Vorsprung durch freude am fahren |
|
| påminner lite om min dammsugare =) | |
| tycker den va snygg, men de kankse vara lite för mkt | |
|
Jag är absolut inget orginalfreak men jag tycker det är fullständigt obegripligt hur man kan lägga ner så mýcket pengar på att styla till en e92 och misslyckas på samtliga punkter! Denna Länk och denna Länk är helt orginal med sänkfjädrar för typ 3000:-. Och så kollar man på denna Länk som är kittad med fälgar och kjolpaket för närmare 100lök och ser ut som en påse skridskor så börjar man ju undra... |
|
| Fail!! Snacka om att ha mer pengar än smak... | |
| håller med de flesta, det är horribelt att skända bilar på det viset och jag har LÅNGT kvar till pension... | |
|
Länk Detta går också bra... Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.