|
|
|
|---|---|
|
Hej. Nyinköpt 750 och försöker få ordning på hela systemet. Har inte ens gps på menyn som syns på tv skärmen, kan det bero på fel skiva? Detta står det på cd-skivan som sitter i gps modulen nu: navtech on board s-dk vdodayton mcsdknt 00/02 carin compatible danmark-sverige europa Är det fel skiva? I sånt fall, var får jag tag på rätt skiva? tacksam för råd Beemoholist javisst! | |
| Hej,har en orginal cd 2003-1 liggandes som du skulle kunna få prova,fast jag tror att det är något annat fel ,gps på menyn ska du ha iallafall den inte kan läsa av cd fast man vet ju alldrig?har du kollat säkringen? | |
|
Ok, tack. Har tittat och hittar ingen trasig säkring. I instruktionsboken står det att det finns säkringar därbak också, men dom hittar jag inte. Sen verkar det sitta säkringar under det fastskruvade locket under huven! ? Hur löser vi att jag får skivan? Jag kan sätta in pengar på ditt konto eller något... Beemoholist javisst! |
|
| säkringarna sitter där batteriet sitter. | |
|
Jojje81: Hittade inga där, var exakt sitter dom ? (känner mig blind) :))) Beemoholist javisst! |
|
| Tommyv6 du har powerpost | |
|
ok... :) Beemoholist javisst! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.