AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.096

Eftermontera halvljusautomatik

so
10
sober2
325i Coupe -93
318i -85
Någon som vet var/om man kan köpa någon sats för eftermontering av halvljusautomatik, och tillhörande installationsanvisning?
ShProPro-medlem
207
Shopkeeper
X5 3.0iA -04 Safirsvart
Kolla in Länk dom har kompletta satser med en lättfattad installations-anvisning till Din bil.

mvh
Shopkeepern
Shopkeeper:
Har du monterat den satsen?

Mvh.
Micke Olsson
ShProPro-medlem
207
Shopkeeper
X5 3.0iA -04 Safirsvart
Japp! Jag importerade en 328 cab -97 ifjol och då monterade jag en sån sats, det var t.o.m. hållare för relät med som var anpassat för att passa ihop med befintliga relähållare under instrumentbrädan samt en bruksanvisning som var gjord så att en novis lätt ska klara av installationen. Klart värt varenda öre!

mvh
Shopkeepern
Visa användare
351
CLiFF
735iAL V8 E38 -98
En fråga till till Shopkeepern: Jag tolkade deras text som att man ändå får "slå på" den vanliga halvljusknappen om man ska använda helljuset? Det verkar ju knasigt..

Jag letar efter samma funktion som SAAB har t.ex, att man kan ha halvljuset på och slå av tändningen så slocknar ljuset. ..och eftersom halvljuset då är på så fort bilen är igång så funkar helljuset utan annan aktivering än spaken. Funkar det så eller måste man först "slå på ljusknappen" och sedan helljuset?

// CLiFF
ShProPro-medlem
207
Shopkeeper
X5 3.0iA -04 Safirsvart
Tyvärr så har jag inte Caben kvar men jag har för mig att jag alltid hade knappen i halvljus-läget, ring och kolla med dom på 019-12 44 55, skriv gärna vad dom svarade om Du ringer.

mvh
Shopkeepern
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.