AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
3.567

Schmiedmann träff/ BMW-parad på Avenyn 1 Maj 2010

Visa användare
92
D_Nilsson
BMW 120i E87 M-sport
Så här ligger läget till: Schmiedmann har 2 årsjubileum den 1 maj och ska ha en BMW-träff. Jag kom sedan med förslaget om en parad på Avenyn efter träffen och intresset visade sig vara väldigt stort. Så nu lägger jag även upp info här på autopower.

Träffen hos Schmiedmann börjar runt 12 tiden kan jag tänka mig. För mer info om träffen vänligen kolla denna länk: Länk

Vi kommer köra i karavan från Kungsbacka, där Schmiedmann ligger, till Götaplatsen/Avenyn efter träffen. Vi beger oss från Schmiedmann runt 17.00-17.30 kan jag tänka mig. Självklart kan man möta upp på t.ex Götaplatsen (vid Poseidon).

Jag kommer personligen tillsammans med några vänner lägga upp en rutt som vi ska köra i stan. Vi ska även göra vårt bästa så att ingen stackare åker vilse osv. Ska även försöka undvika farthinder då många har såkallade GT-läppar på sina E36:or!;)

Antagligen så kommer vi samlas på Götaplatsen (vid Poseidon) efter paraden för att snacka om dagen som gått och ha lite fototagning osv.

Sprid ryktet! Det här ska bli en grym parad! :) Lägger upp mer info osv när det börjar närma sig.

Mvh David
Visa användare
4.611
christer silvén
330E -20 G20
520D -17 G30
420D cab -17 F33
Blir ju en perfekt dag att plocka ut sommarbilen.

BMW CS #5206
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.