|
|
|
|---|---|
|
Tja! Nån som har å kan kolla färg på kablarna som går till Yttertempgivaren i motorrummet? Lr färgerna direkt inne vid displayenheten så man kan skarva på egna kablar där å dra ut?? Kanske någon som har schema över den? Tack på förhand Mvh/Andreas | |
| Jag vet inte om jag är till så mycket hjälp, men kablarna kommer ut från en kabelstam som går under lyktan någonstans på vänster sida (I bilens färdriktning) och själva tempsensorn ska sitta inne och ovanför luftintaget / dimljuset där nånstans. Kablarna är rätt så tunna och mina var väldigt svåra att tyda vad det var för färg, men svart/vit ploppar upp i skallen på mig, men jag är väldigt osäker, var nåt år sen jag hade min E36a :) | |
| Jag kolla rätt noga efter kablar men fann inga som va lösa till tempgivare.Ska dock kolla mer när bilen e på lyft med. Vet någon säkert om kabelfärgerna så hojta till ännu bättre om någon vet vilka 2 de e inne vid färddatorn så drar ja ut 2 st nya som ja skarvar på vid kablarna vid datorn om ja inte skulle finna de som e där | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.