|
|
|
|---|---|
|
Nu har jag äntligen fått min M-ratt och airbag, dax att skruva bort den trista std ratten.. återkommer med bilder och resultat =) | |
|
Kul! Hur fick du tag i en airbag? Köpte du nytt på BMW? Jag kan lätt fixa en ratt, men kudden är värre (demonteringar får tydligen inte sälja airbags). |
|
|
Det blev bra, gick smidigt.. följde ett par bra DIY guider på e90post.com, var dock lite speciellt att demontera standardratten relativt sportratten.. Länk Fartofläkt: Köpte på ebay.de samma med ratten. /Tobias |
|
|
Förstår att det är ett trevligt byte från standardratten, ser bra ut! __________ Mvh Grelle |
|
|
Riktigt snyggt! Passar airbagen från standard ratten till m ratten? Kollade lite på ebay finns ju rätt många men utan airbag och lock. |
|
|
Thnx. Nej airbagen från std ratt fungerar endast till just std ratten. Däremot passar airbag mellan Sportratt och M-sportratt. Lock och knappar skall passa från sportratten till M-ratten. Men M-ratten har ett speciellt designat lock med emblem och kanske ngt mer? Mvh Tobias |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.