|
|
|
|---|---|
|
har en bmw e28 -86:a som jag har en helt vanlig klanderfri tygklädsel i . dock sitter det nu svarta race stolar fram i den nu och jag vill som behålla komforten för dom som åker bak och även matcha resten av inredningen . vet någon om ett skinnsäte från någon annan modell på bmw passar till e28 ? jag har nämnligen inte lyckats hitta ett enda skinnsäte till e28 nånstans hur mycket jag än sökt men vill hemskt gärna ha ett . there's nothing like a redmark | |
| Hittar du inget baksäte så har jag för mig att det går att beställa separata överdrag till dessa via bmw-återförsäljare. Kostar säkert en slant men ville bara tipsa om det. | |
|
aha okej! finns det i svart skinn eller skinn överhuvudtaget då? det spelar ingen roll vad det kostar , den är väldigt fräsch redan nu men allting är för tillfället nedplockat och det får kosta va det vill att få den tipp topp . tack för tipset ska kolla upp det ! there's nothing like a redmark |
|
| Jag vet att M-stolarna iaf fanns i beige skinn, har för mig att jag även sett komfort skinn i blå. Men som sagt kolla upp det och lycka till. | |
|
det ska jag göra! tack ska du ha , stort tack there's nothing like a redmark |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.