|
|
|
|---|---|
|
Har letat efter vad min 120 har för högtalare och vilken storlek? Har Hifi Professional 180 w. Har letat på nätet men hittar inget! Vart sitter själva förstärkaren till högtalarna? | |
| Länk | |
|
Okej, så de är mer eller mindre samma system i e8* som e9*? Så jag har alltså 2 st basar monterade i min då! |
|
|
ja, de mindre systemen standard och hifi 676 är identiska med motsv i E9X och E60X. Hifi prof 677 skiljer sig, 1an saknar Logic7-kretsen och centerhögtalaren mm. |
|
| Okej, då är jag med, men jag har inte hittat vart förstärkaren sitter, låter tjatig känner jag!! | |
|
vänster sida bak i bagageutrymmet. antar att du har för hifi 676 och en professional CD-huvudenhet? i så fall ser slutsteget bak ut så här Länk |
|
|
HFR, stämmer bra det! Kikade idag under sätena och det sitter ett galler men när man känner så känns det inga basvibrationer...? |
|
|
Gör det skillnad om man har en 3 eller 5 dörras? Vill tro att mina bashögtalare sitter i "bakdörren" på min och att diskanterna sitter bak i ytterkant av hatthyllan!? |
|
|
Har letat igenom sidorna men inte hittat hur djupt elementet max får vara som man monterar i bashåen under stolarna. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.