|
|
|
|---|---|
|
Såg den här o tycker den är riktigt snygg. Länk | |
|
Sen dom här sakerna ochså. Länk Länk Länk Blir nog det kromade ändröret |
|
|
Måste säga att jag gillar det matta mer... :) Vingen är ganak så diskret trots allt. lacka den i bilensfärg och sen underdelen i mattsvart ;) Lär bli läckert som tusan! |
|
|
Beställde lackstift från bmw passade på att fråga om pris på takspoilern. Han hade svårt att få fram enbart pris på den/den ingår annars i nåt paket för 16 tusen. Nu är det så att Dalhems har en riktigt lik orgi o ett bra pris enligt mig. Länk |
|
| gillar det matta ändröret mycket mer.. ska kolla om det finns något kul till mig också.. verkar vara en bra sida :D | |
| hur är det med frakt föresten?? är det dyrt om man beställer lite smågrejjer?? förövrigt verkade det vara ett bra pris på m-paketet | |
| Inga problem att köpa enbart vingen på bmw. Lackad och klar för 3000kr har jag för mig till min fd 130 | |
Martin E |
Har en sådan vinge någon funktion överhuvudtaget ? |
|
Funktion nääääääää snygg jaaaaaaaa. O det var riktigt bra pris mats / köper o lackerar lackar den själv. Sen är det bara limma dit den. |
|
|
2000 blev priset på spoilern som sätts dit med dubbelhäftande tejp. Funderar ändå på lämna till glasmästaren för limning. |
|
| flash gordon... har du beställt?? vill se bilder sen när den är på plats:D | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.