|
|
|
|---|---|
| Ja ös på med sidor med billiga delar osv inte mekonomen eller liknande utan några med mer grejer alltså orginal grejer ingen styling osv | |
|
BMW Group... Där har du orginal grejer och ingen styling. Billigt och orginaldelar går inte ihop riktigt, lär dig det. |
|
| Okej ska kolla där, vet att orginal delar inte är billiga men därför jag vill veta den billigaste sidan, | |
|
Orginaldelar är inte direkt dyra. Inte dyrare än motsvarande volvodelar om du inte kollat upp det. Äger du en M-bil däremot så är det dyrt som attans. Annars är det som sagt i princip billigare med slitdelar som är BMW orginaldelar än att äga en volvo. |
|
|
Skillz: Lever du, som de flesta svenskar, i illusionen att det är billiga delar till Volvo? Så är verkligen inte fallet... MVH Christofer |
|
|
crille82, Eh? Nej verkligen inte, läste du inte vad jag skrev? Därför jag tog upp fallet att BMW kanske inte är så dyra på delar som de flesta svensson påpekar. Alla svenssons jag känner har alltid påpekat att volvo delar är så "billigt" när det egentligen inte är så. |
|
|
Schmeidmann skall väl vara billigare än BMW, har både originaldelar och icke original, har inte kollat upp priser dock, men handlar en del från dem. BMW CS #5206 |
|
|
Skillz: Bildelar generellt är svindyrt i Sverige, BMW och Volvo är inget undantag. Själv brukar jag leta på eBay.... MVH Christofer |
|
|
crille82, Jo, det är jag medveten om, det är alla svenssons som inte fattat det ännu. Hehe. Jag köper från samma ställe (ebay) och det är 10 gånger billigare där men inte några orginaldelar, dock samma kvalité som orginaldelar trots allt, vilket jag är glad för. |
|
| Skillz: Lägg in en länk till det stället du handlar av då. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.