|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
@falsterbo - <skratt> håller verkligen med! Bara alla dessa som åker runt med ett eller fler nästan luftlösa däck, för att inte tala om mitt hatobjekt nummer 1 - uppochnermoterade glödlampor i strålkastarna - hur bara kan dom inte märka att något är fel. |
|
| VA??? ä de nått som e fel?? | |
|
falsterbo: Det där är veckans sanning. Det där med att folk kör 20000 mil med sina E39 utan att byta annat än glödlampor tar jag alltid med en näve salt. Antingen ljuger dem eller så är bilarna fallfärdiga, men vad då, den rullar ju!? ;) Kan inte heller förstå mig på folk som åker runt med dåliga positionslampor bak på E39 eller E38. HUR missar man gong gongen varje gång bilen startas? Men iofs, de kanske inte ser vad det är för fel för alla pixelfel. :) |
|
|
Vet du vad du köpte för ballast min är trasig E39 -99a (Har beställt en ballast från Xenonkungen + adapterkabel till D2s lampan, drygt 700:- ink frakt. Hoppas det funkar. får se när den kommer) |
|
|
Dehär med o klagapå e39:an att den gör sönder tycker jag är fel. Gämför med vilken annan bil som hellst som är 10-14 år gammal och har gått 20-30k mil då är dem ju helt slut i regel medans bmwn bara vill ha lite reparationer. Sen måste inte allt kosta en förmögenhet och byta heller. Har märkt att man kan köpa samma delar i tyskland som här för kanske en fjärdedel av priset här hemma. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.