|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
| Som rubriken lyder, skriv det ni tycker. | |
|
Det första jag tänker på att den förbannade "ekonometern" istället för tempmätare på standardmodeller. När skall BMW ta bort den? MVH Christofer |
|
|
Det finns inte så mycket att klaga på. Inte för mig i alla fall. Det skulle vara försäkringsbolagens trista premier men det rår ju knappast BMW för. Annars är det väl att rutorna fryser fast på vintern. (Coupé) ///BMW - Was sonst! |
|
| Att man inte får ha den i fred. | |
|
Avundsjukan och alla kommentarer bara för att man råkar ha bra smak. Men det kanske inte heller är BMW:s fel utan det är folket. Gillar BMW starkt men det enda jag kan tycka är lite negativt är att vissa originaldelar kan vara så sjukt dyra. Skulle ha kromerade ringar runt mina fläktreglage och de ville ha 1000 kr/st. Mvh/Rolle |
|
| det värsta är väl rosten.. hade lite rost på min e39 och det tycker jag itne det sak vara på en sådan bil | |
|
Dyr försäkring....oftast Mvh Henke |
|
|
Att man inte kan byta till annat märke när man väl har fastnat fråga mig jag vet Ha deT |
|
|
Att man inte vill provköra andra bilar för man vet att man blir besviken på det andra märket. Deras prispolitik gillar jag inte riktigt skulle inte förvåna om BMW snart är dyrare än Mercedes. Sen gillar jag inte ledningens arroganta stil när det gäller kundklagomål men det är ju inte själva bilens fel. |
|
|
Kvittret/gneket från dörrarna/listerna. Inte alls premium... |
|
| RFT. K orkat att ruinera goda köregenskaper med värdelösa däck. Gör ingen glad./ Freude am ohne RFT. | |
|
Finns inte mycket att klaga på, för min del. Alla mina BMW:s har alla varit ett nöje att äga och är. Äger alltid 1 BMW |
|
| Rosten, tyngden, bromsarna. | |
|
Rostproblemet är det första jag kommer att tänka på (e46. e39). Som väl är verkar det blivit bättre på senare år. RFT-däcken. Designen på vissa nyare modeller. A Lind, vad är det du inte gillar med bromsarna? |
|
|
Gillar heller inte att dörrarna låser sig själva när man kommer upp i fart (1-serien). Kanske går det att stänga av funktionen, och då ska jag inte "skylla" på BMW. |
|
| Björn, det stänger du av själv genom att snurra på det lilla hjulet på blinkersspaken och gå in i rätt meny. Se instruktionsboken för tillvägagångssätt. | |
|
Måste prova snarast, tack för tipset! |
|
|
Nu kastar jag sten i glashus, men det sämsta med en BMW sitter nog oftast bakom ratten... Jag tror tyvärr att ett märke med BMW med sin image drar till sig en del bilförare som har attityder som inte är särsklit trevliga. T ex förartypen som alltid skall fram fortast och alltid köra om även om det är direkt olämpligt och tar föga hänsyn till andra bilister. Jag tror att den typen av förare är vanligare bland ägare av t ex Audi och BMW. Vilket avspeglar sig i försäkringspremierna... |
|
| Tillvalspriserna, att inte whiplashskydd av god kvalitet är standard på alla modeller, ljudanläggningarnas icke-prisvärde, att man ska behöva betala extra för att få anständiga stolar/justeringsmöjligheter, originallarmet. | |
|
RFT, standardstolarna och att inte viss "grundutrustning" som t.ex svankstöd ingår. __________ Mvh Grelle |
|
Martin E |
Priset |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.