|
|
|
|---|---|
| Ja, finns det någon som mappar i Kalmar med omnejd? | |
Ghost Rider |
kolla me v-tech återförsäljare Christer Andreasson BMW 123D Coupe |
| Tack, men jobbar de inte främst mot dieselbilar? Ser bara V-tech och RTS på deras sida. | |
|
Hej TB-racing i Ålem pyllar med det, dom har även rullande landsväg mm för effektmätning www.tbracing.se /Ronny Helst på tvären.... Är drabbad av galna bilsjukan enligt min fru..... |
|
|
hehe, blev lite snabbt med tangenterna, pysslar ska det stå, vet inte vad pyllar är för nåt.. ;o) Helst på tvären.... Är drabbad av galna bilsjukan enligt min fru..... |
|
| RonnyN - tackar innerligt för tipset. Hoppas inte det är några bonngrabbar som skruvar sönder bilens mjukvara nu bara ; ) | |
Ghost Rider |
v-tech kör me bensinare också ring dom och kan dom fixa din bil kommer du garanterat bli nöjd Christer Andreasson BMW 123D Coupe |
|
Verkar tyvärr inte helt lätt att mappa en kompressor på E46:an. Ni som kompressormatat er E46:a....var har ni mappat någonstans? Norge? |
|
| chipcenter | |
| Chipcenter har sagt att de kan - innan de fick veta att jag har kompressor och Schmiedmann-grenrör. Efter att jag mailade de uppgifterna, har de inte hört av sig. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.