|
|
|
|---|---|
|
Hej, min bakrutetorkare fungerar bara när jag trycker spaken framåt och det kommer vatten. Då går den några slag och stannar. När jag sätter den på "första" skall den gå var 20-30s men den är helt död då | |
|
Det är ju inte helt ovanligt att någon/några av kablarna vid gångjärnen skadas efter ett antal års användning. Har du några andra lustiga fel på bakluckan, typ lampor som inte lyser rätt, värme till bakruta som inte fungerar osv? Om jag inte minns fel sitter det en kabelhärva på var sida. Kolla konditionen på dessa. Tyvärr är det ju så att det inte behöver synas utanpå om kablarna är skadade. Om du använder sök-funktionen här på forumet så kommer du hitta mycket läsning om detta problemet. Mvh Patrik ___ B M W |
|
|
Hej. Nej, det problemet är det inte, torkan går ju. I dag när jag kört på E6 har jag testat och ibland går den hela tiden och ibland startar den efter ett tag och går var 20s. Måste vara någon styrbox där man kan ställa tiden för intervallerna som är galen (var den nu finns) |
|
| i instruktionsboken till min 530IA så står det att man ställer in intervallen genom att dra spaken fram och tillbaka på bakrute intervall läget och noll läget samma tid som den intervallen man vill ha upp till max 30 sekunder. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.