|
|
|
|---|---|
fvdv |
Hej någon som har en kabelsats till drag till en 328ci år 2000 alternativt vart man kan få tag i en till vettiga pengar? |
|
jag gjorde en egen till min bil. tog och la relä i bagaget och lånade styrsignalerna från bakljusena. ska du ha en kabelhärva får du dra den fram under instrumentpannelen fick jag höra och den var svindyr så var lättare att göra en själv kostade bara 200 kr kanske |
|
|
Jag köpte på BMW och monterade själv.. Kräver tid och kunskap eftersom alla kablar skall dras till säkringspanelen vid handskfacket.. Mycket inredning som skall tas bort och återmonteras. Ett rent j*vla helvete var det. //amullo "No no, the speed was fine, it was the corner that was too tight" |
|
fvdv |
Tack för det tippset det värkar ju smartare,la du 4 st relä bak då eller har du någon ritning samt vad för relä? |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Det finns färdiga interface "relästyrning" Som du bara jackar på och tar styrsignalerna på ordinarie bakljus. Finns hos de flesta reservdelsfirmor som säljer eftermarknadsdrag till BMW. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
jag köpte reläer hos ad center sedan smackade jag ihop det bara. var snart 2 år sedan nu så kommer inte riktigt ihåg hur jag gjorde men det funkar fint. |
|
fvdv |
Tackar så mycket |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.