|
|
|
|---|---|
|
Min vän ska förmodligen köpa den här bilen på fredag. Länk | |
|
Vet inget om bilen.. Kollade reg. nummer.. Import, även om det inte står det.. på tilläggsinfo syns det dock.. "T14D FORDONET TIDIGARE TAGET I BRUK MED STÖD AV EG-TYPGODK I STAT INOM EUROPEISKA EKONOMISKA SAMARBETSOMRÅDET(EES). 5 ägare- kreditköpt... Bildiagnos känns väl ganska okay.. |
|
|
Sevak, hej:) Min magkänsla säger be att få kopior på serviceboken och ring på den samt forska en del. Förarmattan ska inte se ut sådär efter bara 3k mil. Jag kan ha fel men är inte ratten lite blanksliten på sina ställen, det kan iofs vara ljuset som spelar en ett trick. Tala med Jacobssons bil och be dem göra en pumaavläsning på bilen och printa ut den samt kolla ev garantireparationer i landet där bilen först såldes. Kolla även minnet i växellådan hur långt bilen har gått, mätarställning lagras på flera ställen på nyare bilar. Om allt är ok, lycka till och pruta hårt på bilen. Vänta ett tag, 645 som modell slutade tillverkas 2005 kom jag just på, 2006 var det 650 Ci som gällde, kolla bilen noga. MVh Asken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.