|
|
|
|---|---|
|
Tjenna, var inne på min lokala bmw-handlare, tyvärr kunde dom inte hjälpa mig så mycket utan ville ta in bilen och göra jobbet med, vilket jag inte är så sugen på. Kan någon säga mig om denna kåpa och panelen går att byta och ifall någon vet artikelnummer eller vart man kan kolla det. [img]Länk [img]Länk mvh | |
|
Länk Länk |
|
Ls 443 Audi SQ5 8R
Tidigare ägt: BMW 328i -99 VW Golf R32 -04 VW Golf VR6 Syncro -97 BMW 330i M-Touring -04 Audi 1,8 TSQ BSR -00 BMW 320i STCC -05 BMW 320d -09 BMW 340i -17 |
jo dom går att byta, men det är endel skruvande i elektroniken för att få lås dom. däremot tvivlar jag starkt att du kan få tag i bara plasten utan att köpa hela enheten. isf är det beg, på laga.se eller nått sånt. men som sagt så är det hela enheter där också. en sån där ac-enhet har jag dock liggandes som jag inte har någon användning för. |
| Okej låter intressant, pris? är det samma färg då? | |
| byter ju bort den för att den har repor, så om din inte är toppskick är det ingen idé =) | |
Ls 443 Audi SQ5 8R
Tidigare ägt: BMW 328i -99 VW Golf R32 -04 VW Golf VR6 Syncro -97 BMW 330i M-Touring -04 Audi 1,8 TSQ BSR -00 BMW 320i STCC -05 BMW 320d -09 BMW 340i -17 |
jadu , jag vet inte. det är nån liten repa på den men inte mkt. ja kan skruva bort plasten så få du köpa den för 200 kr men om du skickar din mail så kan du få bild på den. |
| låter skitbra! xiph@hotmail.com mvh | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.