|
|
|
|---|---|
|
Jag har en trasig bosch 5.7 som jag vill prova att laga. Hur öppnar man den på bästa sätt? hur letar man fel? osv. alla svar mottages gladeligen. Har kontakta en firma i norrland som normalt lagar moduler men min lagar dom inte!!! MVH Oture | |
| Innosund kan: Länk | |
|
Det var dom jag ringde till. Jag har ett serienr. som dom inte lagar. Fick pris på en ny 5500:- + programering på verkstan. Min är kass så därför tänkte jag prova själv om ingen annan kan göra det. Mvh/ Oture |
|
|
Hej, det finns även ett företag i USA som lagar dessa. Sök i forumet så hittar du garanterat tips om dem. Mvh Håkan |
|
|
De finns nya något billigare på Ebay i Tyskland: Länk Annars är det Module master i USA som kan laga. Länk Tyvärr kunde de inte laga min sist jag fick det här problemet utan fick köpa en ny från Tyskland istället. |
|
|
Jag fick skicka min till usa för innosund kunde inte laga när man har dsc. Fick hem min för två tre veckor sedan och den verkar felfri nu. Kostade 330 dollar plus frakt från sverige till usa ca 350kr. jag fick pris hos BMW på en ny för ca 10500:- så mitt val blev enkelt. |
|
|
Tack för tipsen! Burken66, kan jag kontakta dej på nåt sätt? Mvh/ Oture |
|
| Firman i USA heter Module Master, även jag har fått min fixad där. | |
|
Tack! Om man googlar får man ett antal träffar på 'firmor' som lagar ABS moduler, men det lutar åt Module Masters eftersom det funkade för er. Ska kolla med Posten imorron om transporten. Mvh/ Oture En annan 'firma' på nätet. cheapabs.com |
|
|
Länk med bilder till hur man lagar 5.3 Länk MVH /Oture |
|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Frågan är om felen på 5.3 och 5.7 alltid är samma eller om det varierar? Ngn som vet? Mvh, Thomas E "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.