|
|
|
|---|---|
|
Fick lite saker kvar efter min 328c-95a och undrar om någon har en prisidé åt mig,vill säga om det överhuvudtaget är säljbart. 5st original 16"dubbeleker,missfärgning på en av rengörningsmedel men reserven är okörd,2 80% och 2 40% uniroyal rainsport 225/50 sitter på,reserven är utrustad med något pirelli p6000 från -95 sen bilen var ny(okört)så det kanske duger till just reserv. BMW Buisness Kasett! med cdväxlare,kanske något för originalfanatikern. :) Originalavgas,bakre burken. 2 st original omonterade lister till bakre sidorutorna,de som brukar murkna upp,fick aldrig tummen ur att få dit dom. En panasonic CQ-DFX701N cd med tillhörande (omonterad,i kartong)växlare. En Pioneer sub modell TS-WX75A Är det värt besväret eller ska jag skrota prylarna? Henrik | |
|
Hej Det är väl säljbara grejer du har. Förutsatt rätt pris. På Blocket säljs det som är rätt prissatt. Har du bilder på fälgarna kan jag vara intresserad :-) |
|
|
Ska iväg och jobba nu så jag fixar bilder åt dig i morgon,PMa mig mailadd. Vad är rätt pris då? ;) Henrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.