|
|
|
|---|---|
|
Kom faceliften(likt E36-328)tidigare i tyskland än de som såldes i sverige? Eller är det endast -03or som fick den? Kan det finnas -02facelift eller är det en fixad kärra då(krockad eller ombyggd) Bilen det gäller är automat,vilka(förutom utseendet och 6vxl man)syliga uppdateringer finns det att gå på,någon som har koll? Henrik | |
| Sedanen fick väl facelift -02 | |
|
Jo,det vet jag men frågan var coupén. Trodde själv att den först kom -03 men säker är jag ju inte så jag frågar innan jag avfärdar objektet. Henrik |
|
|
Coupén fick facelift från produktion i September 2003 om jag inte minns fel. /J Surf Or Die!!! |
|
| September -03 kan väl ändå inte stämma,måste ju i så fall vara september -02..?! | |
| Läste fel först, faceliften kom väl maj -03 | |
| From 2003-03 tror jag det var. 330 & 325ti fick då även 6 vxl låda | |
|
Alltså kan jag helt avfärda alla -02reggade facelift E46or oavsett vart dom kommer ifrån,eller? Henrik |
|
|
Men vad är det som skiljer mer än en växel? Jag har en 330 e46 -03a på g som importerades från tyskland 07. Den var i trafik första gången januari -03. Alltså inte facelift på den. Vore glad om ja fick klart för mig var som skiljer. Sen fråga ang priset om ja får låna tråden lite. Han vill ha 125 tkr för den, och då är den helt fullutrustad. H/K ljud, 16:9 skärm (med tillkopplad dvd och lite annat gott), fullt M-paket II. Fullservad med alla papper osv, även papper på att miltalen stämde när den importerades. Klädseln är i alcantra och så är det taklucka. Jag är helt såld på bilen men man lär ju fråga vad folk tycker om priset. Det som inte är med är sommardäck och sommarfälgar. Men han hade bra vinterdäck på 17" på dessa fälgar --> Länk |
|
Gee |
H/K är väl inget att hänga i granen men visst det är extra utrustning. Priset var väldigt bra måste jag säga. Tänk på dock att nya fälgar och däck lär kosta en slant. Får man fråga vilken färg det är på bilen? |
| Den är svart :) Ska sälja min s60 i slutet av veckan låter det som på köparen och då slår jag till DIREKT! Är helt sjukt sugen :) | |
| Låter som ett bra pris. Och beggade sommarhjul i 18"-19" hittar man ju nu på blocket för kring 9-12 tkr, och vad kan nya kosta - 15-20 tkr med nya däck och fälgar? | |
| Menar då självklart icke original BMW fälgar som nya då. Medan man kan hitta beggade original men mest replikor/andra fälgtillverkare. :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.