AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
1.217

330 på blocket i falun,någon som känner till den?

Länk

Någon som vet något om denna?

Kostar kanske en 15-20´innan den är riktigt fin(stenskott och en rejäl rekond)men milen lockar.

Henrik
ka
1.552
karlhilding
330i E46
530ia E60 -07 Facelift.
Varför skulle det vara stenskott på den?
Och den vaxar du själv till våren! Blir ännu vackrare med eget arbete.

Har kollat den,gott om stenskott,förmodligen bruksbilsanvänd och skött därefter,är svårt att få bort alla spår av dåligt underhåll inför försäljning.

Normalt på E46?

Henrik
Roffa1
Är den smälld intill höger baklyse, ser ut som en tjock spackelbulle i annan färg? Kanske en synvilla.
Synvilla,reflektion av huset bakom tror jag,tyckte det såg ut så på min kassa laptopskärm iaf.

Henrik
Ty
93
Tyng
320da F30 2012
M3 E36 Cab 1997
Rent spontant tycker jag priset är för högt, den har inte m-pkt och om det nu krävs 15-20? innan den blir riktigt fin så tycker jag det är ovärt.
Ko
475
Korak
330 cab 03:a M-sp såld
518 - 90 såld
x3 msport 3.0.d 2015
Fan roffa1 du ser ju spöken på varenda bild kanske dags att kasta raybanen
och göra ett besök hos synoptik...
Jo,sant att priset är omotiverat högt,speciellt om man vil fixa till det som behövs för att få den riktigt fin,dock 2äg och milen.

M-pkt tycker jag E46ans facelift klarar sig bra utan dock,ser sober och elegant ut så det värderar jag inte högt personligen och har ju inte planerat sälja så det är ju endast ett problem för mig om jag totalar och fb ska värdera då en del av dom tycker det är prishöjande.

Vart ska jag ner för att det ska vara en vettig nivå då,165´?

Har nästan helt avskrivit den och inväntar andra objekt men den lockar lite fortfarande...

Henrik
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.