|
|
|
|---|---|
|
Någon som har möjlighet att mäta den främre bromslagen på sin m3, köpte ett kitt stålomspunna av märket HEL och där är slangen ca 1,5dm för kort men på förpackningen står de att de är till för m3 e36 Mina original är ca 48cm Dom som följde med kittet är 34cm Känns ju som de skulle va rätt konstigt ifall de är olika längd på bromslangarna mellan årsmodellerna? Min är en rätt så tidig -96'a Eller är dom anpassade för den amerikanska m3an, sånt fall så kanske måttet på en 328 är mer intressant ?? :S | |
|
Enklast är ju om du kontaktar dom du köpt slangarna av och säger som det är, slangarna är 15cm för korta, det är ju oftast inget man kan lösa med dom befintliga slangarna. Det är ganska viktigt att dom är av korrekt längd så att det inte blir någon spänning eller att dom riskerar skava mot något. Goodridge har bra slangar och jag kan även rek dessa som förvisso stigit en del i pris på senare år. Länk Johan S Ordf.BMWC CS Sektion SYD Länk NS 8.29 |
|
|
Jag har haft en mailkonversation med säljaren på ebay.uk men nu verkar svarsfrekvensen upphört. Jag läste en heldel dåliga saker om Goodridge (kommer inte ihåg vart) men de är därför jag valde bort dom, Det var något med att ytterbeläggningen släppte. Men jag är fortf nyfiken på ifall de finns en e36 där dessa passar. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.