|
|
|
|---|---|
|
Hej Jag behöver info om en e30 cab och har sänt en fråga till webmaster på e30cabrio.se men får inget svar. Skuule vara tacksam om det finns någon här som har en fungerande mailadress till någon av dem som ligger bakom sidan alternativt om någon här kan mycket information och kunnande om e30 cab och de olika versionerna. | |
|
Börja med din fråga här om E30 cabrio... |
|
![]() 13.408 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Annars hör med Magnus Hennlock om det är något relaterat kring siten. |
|
Här kommer min fråga som jag söker svar på: Jag har hittat en bil till salu i Sverige som jag är intresserad av: Bilen är en 318 e30 cab årsmodell 93 och mycket tyder på att det ska vara en 318iC M Design Edition. Den har följande utrustning: 210 ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS ) 288 LT/ALY WHEELS 300 ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH 339 SATIN CHROME 370 STOFFVERDECK SCHWARZ 428 WARNING TRIANGLE 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM 520 FOGLIGHTS 556 EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY 657 BMW BAVARIA C REVERSE III 675 BMW SOUND SYSTEM 680 MANUAL AERIAL 704 M SPORT SUSPENSION 708 M-SPORT LEATHER STEERING WHEEL II 801 GERMANY VERSION Bilen verkar ha den speciella motorsportinredning med mittpartier på säten, dörrpaneler och sidopaneler i bilens färg Så långt verkar det mesta stämma men bilen är inte lackad i någon av de fyra färger som anges i e30cabrio.se utan är lackad i 266 Lagungrön Metallic och det är bilens ursprungliga kulör. Har hittat en lagunagrön på Mobile.de som benämns Design-Edition Länk Tacksam för hjälp då jag vill veta vad jag köper:) |
|
|
Har för mig att "trådstartaren" i denna tråd Länk även står bakom e30cabrio.se. Rätta mig om jag har fel.... |
|
|
Ingen edition i mobile annonsen den har ju vanliga svarta sportstolar stolar ju.. Hade den haft bi-color läder hade man ju visat det eller hur?? "Din" bil enl listan saknar ju: 240 Läderklädd ratt med airbag 314 Eluppvärmda backspeglar, spolmunstycken och förardörrlås 339 Shadowline med stötfångare lackerade i bilens färg 350 Tonade rutor gröna med värmeskyddseffekt 375/377 EM sufflett Så det är nog en vanlig vanlig du hittat... tyvärr dock med stolar som A: är omfärgade B: är från en M-sport design bil Panelsidorna är f.ö. svarta på den sista M-designserien tillverkade 11/92- Det är dom med M-tex klädsel som har paneler i annan färg |
|
| Tack Gasar-Magnus, då vet jag. Får leta vidare. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.