|
|
|
|---|---|
|
Hej! Mitt första inlägg i forumet :-) Min sambo och jag är på jakt efter en större bil på grund av tillökning. Hittade en 320i touring från -03 med 17000 mil på mätaren. Var o kikade på den idag och den verkar fräsch. Sportstolar, men i övrigt standard. Säljaren skulle ha 79 000:- för den, servicebok är ifylld (såklart). Reg nr TSC 702 - är det någon som vet hur vi kan få fram lite info om tidigare ägare, ev krockar mm? Har tidigare haft lite dålig erfarenhet av det där nämligen... Tack på förhand! //Johan PS: Är även nybesiktigad men underkänd på grund av felinställda strålkastare (både höger och vänster fram). Är det kostsamt att åtgärda? Lagrange | |
|
Kolla vägverket och bilpriset.se.....där får man veta en del iallafall Rent spontant tycker jag den känns i dyraste laget men skicket avgör en hel del Lycka till Frasse |
|
|
Tidigare ägare: Länk Priset: Ja lite i överkant men kanske försöka pruta till 72' !? |
|
|
Välkommen till forumet Johan :-) Enligt bilpriser.se borde bilen kosta mellan 80-88000 om man handlar av en privatperson. Om bilen står hos en handlare skulle priset vara drygt 97000. Se bara till att beställa alla bes-papper från bilprovningen för att någorlunda kunna verifiera mätarställningen. Får man loss en svensksåld 03:a 320 touring för 75 papp är väl det helt OK? /Magnus Oldberg Bostongurkan: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.