|
|
|
|---|---|
|
Hej! Först och främst, jag köpte en BMW 325CI -01 igår, första Bmwn på länge nu.. Och shit vad nöjd jag är.. Vansinnigt skön och stabil bil att köra! Men nu är jag lite orolig, för bilen verkar inte låsa när jag trycker på låsknappen, Det klonkar till i bagaget, och vid vissa tillfällen blinkar blinkersen till.. Men låspinnarna rör sig inte, nu är jag lite rädd för att testa o rycka i dörren eftersom jag inte vet om kanske larmet går på men inte låset.. Snälla hjälp mig.. jag kan inte ha min bil olåst!!!! Jag har tyvärr ingen mer info om problemet.. Ibland klonkar det till ganska högt i bagaget, något stag eller så som gått sönder kanske?? Om någon iaf har lite bilder eller så över själv lås-anläggningen i bagaget så jag kan se hur det ser ut innan jag börjar öppna upp hade ju varit kanon också! Tack så hemskt mycket på förhand, all info uppskattas //Mattias superstolt BMW ägare! | |
|
Jag hittade "felet"... Mitt egna huvud, jag hade ingen aning om att "emblemet" på nyckeln var en knapp.. Alla mina instruktionsböcker är på tyska :/ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.