AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
48.311

billiga hästkrafter till sugisar

Sida 6 av 6
klockren annons den kommer nog säkert vara med på best of blocket
Eähe ska nog behålla bilen ett tag till tills jag får mer pengar så jag kan köpa mig en riktig BMW Såg en BMW M3 en gul på autopower så Jä**la finna så det finns inte.

TP
1.047
TP_
M550D F11 LCI 2014
M3 E93 LCI 2011
Audi S8 D2 2001, 6vxl 360hk
Rauta: Det var nog något fel på dina polares turbovagnar..
TP_ : Det tror jag knappast V40 T4an är en -03 med endast 7000mil på mätaren och Saaben en -02 med ca 11000 mil båda 2 är sista årsmodellen av dom äldre karosserna och i mycket bra skick tar båda från 0-150 dock inte utan problem och inte vintertid ska tilläggas Saaben tar mig nog i högre farter eller om vi skulle starta från tex 100 och uppåt men V40 hänger inte riktigt med.
Ett chip på nån av dom bilarna och jag är rökt men än så länge kör dom orginal och får se sig besegrad iaf volvon på samtliga distanser.

// 4 cyl är INTE en riktig BMW
ka
1.552
karlhilding
330i E46
530ia E60 -07 Facelift.
E34turbo:

Har du fått tag på nån blöjracer ännu?
Eller dröjer körkortet..

Karlhilding: Tror det blir en 4 cyl E34,E36 med "Sportsystem" och "sportluftfilter som ökar 5-10hk" och "Går som ett skott" =)

ka
1.552
karlhilding
330i E46
530ia E60 -07 Facelift.
Nja... jag lutar mer mot en vinröd Volvo 740 DL med maffig bakvinge och ett 3" slutrör plus bakvänd keps.

Ush volvo är för blöjracers bmw ska det va
Nä har ej hittat ännu sitter och gör dem förbannade läxor som ska vara klart nästa vecka
har tittat lite på en e30 320 sedan med skulle vilja ha en e36

MVH

eller en E34 för dem är så fina fast med en större motor än vad jag har nu

Jag står fast vid en E30 325 roligare bil för det priset hittar du inte

Ja e30 är finna dem är ju gamla och slitna hittar man något fin så är dem dyra
finns det något specielt man ska titta på, något e30 mekar tips när man kollar på en till salu utrusting mm

TP
1.047
TP_
M550D F11 LCI 2014
M3 E93 LCI 2011
Audi S8 D2 2001, 6vxl 360hk
Har folk inget driv alls? leta lite själv.

Ja det finns speciella saker att titta på.

Länk
th
392
theraphosa2009
750i.års modell 95
vindrute torkarna så var parkeringslägen för högt upp så torkarna stannadne ovanför huven, dem ska ju ligga under huven. Polerat, satt dit en mindre antenn, rätt luft i däckena lite mer än vad som behövs, vilklat in backspeglarna skrattretande men ser snyggare ut om det går fortare? men logiskt sätt borde dessa ge lite mindre luftmotstånd. finns betydligt mer man kan göra.

-Jag kan lite om trimning, men att fälla in backspeglarna, det ger ju ingen som helst effekt?!? vad hoppades du på där? ska du sänka motståndet, det ända jag kan tänka mig där, är att köpa kjol paket, så vinden får lättare att passera, men det kostar ju en hel del, ja det är ju kul att läsa dina tankar angående trimning, lycka till =))

VA? är det har fortfarande igång?

Det var mer som ett skämt och som fler inte fattade

Oja teoretiskt fungerar mina ideer men ger effekt vete fan

th
392
theraphosa2009
750i.års modell 95
E34 turbo, skriv gärna fler inlägg som detta, då jag skrattade som fan, du har säkert förlängt mitt liv med 2 år, tack så mycket kompizzzz

Skåne upplevs bäst i 250 kmh
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.