|
|
|
|---|---|
Ghost Rider |
Nån som vet om det finns några snygga vingar man kan mont på bak luckan på en bmw 123d coupe Christer Andreasson BMW 123D Coupe |
| performancevingen eller snarare läppen tycker jag är riktigt snygg.. annars har ju acschnitzer en lite större vinge som är ganska snygg.. är du ute efter sm eller stora vingar? | |
| performancevingen eller snarare läppen tycker jag är riktigt snygg.. annars har ju acschnitzer en lite större vinge som är ganska snygg.. är du ute efter sm eller stora vingar? | |
Ghost Rider |
alla tips beaktas lägg gärna in en länk Christer Andreasson BMW 123D Coupe |
|
detta är performance vingen : Länk Länk acschnitzer: Länk hartge: Länk |
|
Ghost Rider |
vilken tycker ni är snyggast då och nån som vet ungefärliga priser Christer Andreasson BMW 123D Coupe |
Martin E |
Jag tycker performance vingen "kolfiber" ganska läcker men ser inte så integrerad ut. Hartge vingen känns för påklistrad ut. Schnitzer vinner på stilpoäng. |
| gillar också performencevingen mest och ac-schnitzer som starkt tvåa... vad är det för färg på din bil? har du bild?? | |
Ghost Rider |
kolla på www.garaget.org sök där på Ghost Rider Christer Andreasson BMW 123D Coupe |
| skulle nog köra på en performence vinge i ditt fall.. behöver itne vara kolfiber | |
| riktigt snygg bil förresten :P | |
| Länk | |
|
Tips: kolla kolfibervingar på ebay... bäst pris ifrån taiwan och snabb leverans! :-) Min blogg: Länk Lite humor: Länk |
|
| allt annat än performance vingen vore att förstöra bilen, syd att du inte fråga innan jul då jag kunde fixat en till dig till superpris! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.