|
|
|
|---|---|
|
Hej, Vi ska åka och titta på: Länk och undrar om det är någon som känner till något om bilen eller om bilfirman? Priset är ju helt rätt men på Länk står det konkurs inledd vilket gör att man drar öronen åt sig lite. Tacksam för svar! | |
|
Ring och kolla. Enda risken jag ser med att de inte är ekonomiskt stabila är att du kan få svårt och få igenom garantiärenden. Är bilen fin och historiken rätt ser jag ingen anledning till att inte köpa. |
|
| inga problem med autoheat det lovar jag dig mvh daniel oh bien ser riktigt fräch ut.... :) | |
|
Fin snubbling på tangentbordet vad gäller regnumret. ///BMW - Was sonst! |
|
| Är det inte lite skumt,att dom bara har en bil till salu på sin hemsida? | |
|
Jag har varit där o kikat på en Porsche en gång och deras bilar var mycket fina!! Tyvärr var försäljaren inte speciellt trevlig när man väl kört 20 mil dit och provkörning tyckte dem inte behövdes...betala först.... SÅ säljer man inga bilar!! M3:an har de haft till salu väldigt länge och de begärde 279000 från början så priset känns iaf rätt! Lite skumt dock om de är på väg o konka...då brukar ju fogden ta bilarna... |
|
| peddan: Tack för info! Vi får se hur den är imorgon, är den fin som en 4900-milare ska vara och går som den ska så är det ju inte så mycket att tveka på. | |
| den är ju flammig i lacken:) ser man ju på bilden | |
|
Blev för flera år sedan kontaktad av en av deras säljare som var intresserad av att köpa min dåvarande bil som jag hade ute på Blocket. Han gav inget vidare seriöst intryck, presenterade sig aldrig med sitt namn och frågade inget specifikt om bilen utan ville mer kolla var/när han kunde "hämta" den. Sen skulle han återkomma dagen efter vilket han aldrig gjorde. Naturligtvis inga belägg/bevis för något fuffens men det gav mig dåliga vibbar helt enkelt. Tack o lov såldes bilen till en seriös spekulant istället dagen efter han ringde. När jag sedan gjorde lite research på hans nummer så var abbonnenten säljare på Autoheat, eftersom jag kände igen hans namn från tidigare kontaktpersoner från deras annonser. Lite märkligt att en person som dagligen arbetar med försäljning kan hantera inköpsförsök såpass klumpigt och oseriöst. Detta säger dock inget om firman generellt eller om bilen i tråden men tyvärr gäller klyschan first impression last... |
|
| Hur har detta gått? Har du tittat på bilen? | |
|
BMW528M: Ja, vi var och tittade på den. Det är min bror som också ska ha en M3:a så om det blir affär eller inte är helt och hållet upp till honom. Hur var den då? Invändigt var den riktigt fin. Rent och fräscht! Vi provkörde inte då det var mörkt och isigt och sommardäck på bilen. Utvändigt var hela bilen omlackad. Det är säkert svårt att hitta en bil som är så gammal utan något omlackat men här var det hela bilen. Fanns lite repor och fronten satt lite snett. Fälgarna var lite tråkigt skick men det var 18":arna så de vill man ju ändå byta ut eller ha som vinterfälgar. Om man inte bryr sig om detta så är det säkert ett bra köp för priset är rätt. Bilfirman/säljaren gav ett trevligt bemötande och det var fina lokaler. |
|
|
Nu är den ute på konkursauktion. Se: Länk |
|
|
Auktionen är i full gång: Länk Men marknadsvärde på 285´?? Vilket pris hade den på Blocket? Mvh |
|
|
TJE087 TJE 087 Privatimport: Nej Antal ägare: 9 Yrkesmässig trafik: Nej Fordonet tillverkat: 2002-04 En "äkta" 2002 i allafall! |
|
| 229k kostade den på blocket | |
|
Hej! Problemet är att bilen har fått en ny ägare 5 feb. Nu står den på en kille i Varberg. Är det någon som har varit på visningen idag? |
|
| sålde en bil till dom "privat" för några månader sedan, det gick smidigt till då... dom hade även en ny fin m3a för ett tag sedan för bra pengar... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.