|
|
|
|---|---|
|
Skulle vilja ha Alu.pedaler i min bil,var kan man köpa det,vad kostar dom,och är dom knepiga att montera dit? | |
markus00 |
Jag är också ute efter sådana. Dem snyggaste jag har hittat är från Länk men så kostar dem 990 kr också lite för mycket enligt mig. Mono ska ha ett par som är riktigt snygga också kostar inte mer än ca 500 kr men jag kom inte ihåg var man kunde köpa sådana. Sen finns det ju billiga från danmobility.se Säkert ingen kvalitee på dem men kanske värt ett försök. |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Länk momopedaler MVH Hasso |
| Hasso: än en gång har du räddat oss... | |
|
Hör med BMW, de har fått in lite nya grejer, bl.a. alu pedaler och fotstöd som passar de flesta. Pris från ca. 500-800:-. Snygga är dom oxå...vad annars ;-) ///M3 E30 - The real one... |
|
|
Det tackar vi för så länge gott folk! |
|
|
Radiomannen: Själv köpte jag Hamann's pedalset till min Z3'a av Carfashion (www.carfashion.nu). Glöm inte att köpa fotstödet vilket oftast säljs separat (totalt fyra delar: gas, broms, koppling och fotstöd). Halvkrångligt och lite pilligt att montera dit måste jag säga, det värsta är att bromspedalen och kopplingen är i olika material (en i plast och en i metall, den i metall är ganska svår att borra hål i). Men oj så snyggt det blir... =) roadZter |
|
|
Finns seriösa racingprylar på: Länk //Henrik //Kungen Af Malmö |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.