|
|
|
|---|---|
|
Ja då ligger man i groparna för att köpa en bmw igen då, ford var inge skoj :-) som famlije far så krävs de ett stort bagage och har haft kombi länge nog nu. mest för att hunden skall få plats, men ingen hund längre. Så till min fråga då: hur stort är bagagest på tex: 3 serien årsmodell runt 1996-00 5 serien årsmodell runt 1996-00 Får man in en barnvagn? och fortfarande ha lite plats kvar till att kunna sätta 2-3 papperskassar med varor från maxi? Eller blir jag låst till touring ? Skulle uppskatta bilder där de ligger en vagn i dessa modeller? | |
|
Googlade på bagagevolym bmw 520 00 Hittade bla, det här Länk och det här Länk 628csi |
|
|
Var ju inte riktigt rätt modeller du hittat i din sökning. 1996-2000 så är det ju e39 eller e46 som gäller. Om det nu ska in barnvagnar,massa kassar + en hel familj, och helst inte en touring så hamnar valet lätt på 5-serien. I 3-serien kommer du få jaga centimeter många gånger för att få plats. Upplever själv bagaget som gått och väl till barnvagn + annat smått & gott utan problem. Skulle nu valet i slutändan iaf hamna på en touring så räcker därimot 3-serie gått och väl. |
|
| Gott med lite snabba svar tackar tackar | |
| e39 med nedfällbart säte är rymligt som tusan | |
|
Ska till också till o byta bil då första barnet är på väg. Var över till en kompis och provade hans barnvagn (Emmaljunga soft lift) i min 540iA sedan - 00. Men se det gick inte utan att plocka av hjulen. Skall tilläga att det var det stora orginalljudsystemets extrabasar i hatthyllan som var i vägen. Öppningen var förliten helt enkelt. Men det finns säkert barnvagnar som passar. Har kommit fram till (som flera andra redan skrivit i tidigare trådar) att det är bättre att köpa barnvagn till bilen än bil till barnvagnen. mvh Kalle |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.