|
|
|
|---|---|
|
hej undrar om skillnaden gummimufff mellan tankrör på en sedan 02 ock en touring har försökt få tag på en frisk till min touring men det verkar omöjligt finns det ngn som har några tips | |
Jesper von Wowern |
Tanken är ju olika och passar inte att byta ut, men gummimuffen borde väl funka från en sedan... /Jesper von Wowern |
|
tack för inlägget men fick tag i en som jag trodde skulle passa längden stämde ej samt att gummit var av ett hårdare matrial och gick ej att kränga över kanske den var ifrån en sedan blir inte riktigt klok på detta mvh anders |
|
Jesper von Wowern |
Du kanske har fått tag i en från en kortfångare? Jämför här: Länk Eller kanske från en fyrdörrars... /Jesper von Wowern |
|
Ser inga konstigheter att beställa detta hos bmw Länk Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
| hej tack för era inlägg dessvärre säger bmw i både malmö samt kristianstad att gummimuffen utgått annars hade jag köpt en ny men tack för tipset om delar i england mvh anders | |
Jesper von Wowern |
Jag tror att jag kan ha en liggande från en sedan -72a. Finns den i skjulet oc passar så kan Du få den för en flaska vin eller nåt. Jag bor i Vellinge. /Jesper von Wowern |
| tack det låter suveränt du får gärna kolla om du har ngn mvh anders | |
Jesper von Wowern |
Precis kollat - den finns! /Jesper von Wowern |
| hej vad roligt att du hittade den, hur kommer jag i kontakt med dig mvh anders | |
Jesper von Wowern |
Du kan väl ringa mig på jobb, 040-405061. Är väl där om typ en halvtimme. Annars mobilen 0701751401. /Jesper von Wowern |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.