|
|
|
|---|---|
|
hej har en 523 -97 som vindrutetorkarna stannar i fel position , dom funkar att använda men när man stänger av så stannar dom rakt upp på rutan , och när man startar så går dom direkt till höger. nån som varit med om detta fel och vet vad man kan göra ?? mvh robert | |
| har dom frusit fast och du kört med torkarna? kan ändra. 0läget.. på dom | |
| Den här länken löser ditt problem Länk | |
| Blev lite fel Länk | |
|
ok så det är där man kan ändra noll positionen ?? |
|
|
Yes bara lossa muttern och dra ner vindrutetorkarna till rått läge så kör det bara :) Detta hände mig också :( |
|
|
ok ska prova i morgon :) får tacka för tippsen mvh robert |
|
|
var precis så som tangurang beskrev nu funkar det som det ska igen stort tack för hjälpen mvh robert |
|
|
Perfekt timing! Mina torkare står också fel, ska fixa i morgon. If it works, don't fix it. |
|
| fick samma problem idag men länken h'är funkar inte vart kan jag hitta information om hur jag får ordning på det? | |
|
Hej! Lossa mutter nummer 12 och vrid torkarna i rätt läge, du får ta bort vänstra kupe-filtret och boxen det ligger i. Lycka till Länk |
|
|
Hej Har samma problem på min 520 men nr 12 går ej att lossa den sitter ju på torkarmotorn vrider jag på den pker ju bladen ner men sen är det samma fel igen..eller gör jag fel? |
|
|
Hej! Du måste lossa muttern och lyfta upp staget samt vrida torkarna till rätt läge sedan är det bara att spänna muttern igen, men du får inte ändra motorns axel när du gör detta. |
|
|
Är det någon som har guiden kvar för det här felet? Sidan är nere :( |
|
| Samma problem, dock går de inte även fast jag lossat muttern! Hur ändrar jag själva motorn? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.