|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har nyligen köpt en 525d -05 (e60) men vidrutespolaren fungerar inte, strålkastarespolningen är ok. kan någon tipsa om var säkringen är placerad (får väl börja där)eller vad det annars kan vara för fel. Besvärlgt att ev byta pumpen?? Mvh Tobbe | |
| kolla så de inte läcker under huven någonstans?? att slangarna glidit isär be någon köra spolningen å kolla under huven till att börja med? mvh | |
|
kan ha frusit i ledningarna, kan som sagt vara en slang som lossnat, pumpen ska ju inte ge upp på en så pass ny bil.. E30 325 Cabrio -90 |
|
|
Tack för tipsen, men..... Jag tror inte det har frusit, har mycket koncetrerad spolarvätska i kärlet. Som sagt, det funkar på strålkastarna. Vid prov med att någon som trycker in spaken och jag lyssnar på ljud från pumpen, hörs inte ett ljud, helt död. Säkring? Var kan den vara placerad? Pumpen? Svår att byta? Mvh Tobbe |
|
| okej, varit med om på en anna nbl jag haft. att ta lös spolar motorn å knacka på den. att de tjärvat ihop inne i den,om de läkt nånstans å du kört motorn, kan den ha havererat. tar ju smörjning från vattnet , Länk där har du iaf hur det ser ut ,. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.