|
|
|
|---|---|
|
Program för Bmw-träffen 25/2. Välkommen till Stockholms Bilvård J.Sandell AB Torsdagen den 25/2 klockan 18.30 är ni välkomna på en garageträff hos oss på Stockholms Bilvård. Vi kommer presentera våra tjänster och även köra demo av polering på riktigt repig lack. En ny tjänst vi har och kommer visa är renovering av lykglas i plast som de flesta nya bilar har. Efter några år blir de lätt repiga och matta. Vi våtslipar ner dem och polerar upp glansen igen. Det kommer som vanligt köras lite radiostyrd Gt 3:a på tid och trevliga, exklusiva smårätter kommer finnas för förtäring. Välkomna önskar Jörgen, Ken och Robin på Stockholms Bilvård Valhallavägen 156, T-bana Karlaplan, tänk på att det kan vara ont om parkering, kom i tid! Ange gärna i tråden om Ni ämnar komma. Mvh Asken | |
|
En karta till platsen Länk Telnr 086650810. Mvh Asken |
|
|
Hej Asken jag kommer givetvis ! /Janne |
|
|
Hej Asken! Kul att träffen blir av. Kommer då allt hittills ser grönt ut (jobbet) Cab-Ing |
|
|
Jag kommer. Vill gärna ha tips på var man kan parkera om det är fullt utanför. |
|
| Fältöverstens garage borde vara öppet och ganska ledigt den tidpunkten. Om man inte hittar en gratisplats på gatan. Jag siktar också på att komma. Måste ju försöka vinna igen. | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Ska försöka klämma in denna träff i planeringen! ASKEN! Såg att du ringt, ringer dig i morgon! ;) Mvh Patrik |
| Jag kommer oxå | |
|
Kul! Kommer gärna. mvh Tobias Blomberg |
|
|
Hej Jag anländer också! mvh |
|
|
Trevligt! "Fransosen", "M as in Missile", "Peter Fonyad", "Otto" samt några till har anmält sig till mig via mail. Hasso får sig härmed en påminnare via publikt forum:) Ser fram emot att se er alla och provsmaka av den deliktata maten jörgens kompisar ordnar fram samt den nya strålkastarglaspoleringstekniken:) Varmt välkomna! Asken BMW. Från de bästa, till de bästa! |
|
| Tack för igår Asken Jörgen mfl! Trevlig o mkt intressant träff. | |
| instämmer! Tack för en trevlig träff. | |
|
Instämmer med både Cab-Ingemar och Tozzy, trevligt och intressant information framförd av Jörgen. Det jag tog till mig är att snöborsten är ett monster.......och att lera är användbart vid biltvättning. /Janne |
|
|
Hej! Jag vill också passa på att tacka för en kanonkväll! /Fredrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.