|
|
|
|---|---|
| Nån som har denna stol eller haft och kan dela med sig? Fungerar det bra i en e39 touring eller blir det för trångt? Varken jag eller frugan är speciellt långa | |
| Vi har en Cosmic xrt i baksätet på en E39 touring. Det går bra att sitta fram om man inte är alltför lång. Jag är 176 och tjejen 170 och vi kan då sitta där utan problem. | |
| Har haft den typen av stol i min touring och det har funkat riktigt bra =) | |
|
Hej, jag och min fru är relativt långa, jag 185 o min fru 179. Vi har haft två liknande stolar samtidigt i baksätet och det funkade hyffsat, en hade en superstor stålställning under stolern så att den kom upp typ 20 cm högre än den andra men det blev inte bättre för det! bara dyrt... Vi satt konstigt och barnen satt ännu konstigare... men de klagade aldrig, ens under långresor! Det är nog bara att köra på, tror inte att någon stolvariant är varken bättre eller sämre, det är lika dåligt med alla! Har faktiskt varit mer orolig för att de inte sitter stadigt nog vid krock för sätet är ju så mjukt och det är svårt att spänna fast stolen hårt med remmarna och bältet så att allt blir stadigt i sidled. Men vi krockade aldrig så jag vet inte hur det hade slutat. Numera sitter de frammåtvända och allt är frid och fröjd! |
|
|
Har en cosmic comfort S installerad bak och fram bakom pass stolen, funkar fint. Sitter kanske inte helt optimalt i framsätet, men men... /Pontus |
|
|
I 540'n... lite snabb där... //Pontus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.