|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Det fick bli Ebay, Schmiedmann vill ha för mkt. Härligt härligt, du kan väll skicka över dem? |
|
Bayer_Aleks |
Jag har sökt på ebay o hittat ett par olika. Lust o länka till säljaren? Ge mig en mailadress så får du allt jag har för montering osv. Fråga annnars för jag monterade alltihop helt själv. |
|
Länk Skickar över ett PM med min mail. |
|
|
Nu sitter fronten på Länk Tack Simon76 för monteringsbeskrivningen. Vad tycks ? |
|
|
Diskriminering! :) Verkar inte finnas nån lite vassare takspoiler till E91:an, isåfall hade jag nog inte kunnat hålla mig från att beställa en kombo med frontspoilern. Sex på alla fyra, roligast så! |
|
Bayer_Aleks |
Ser perfekt ut! Nu saknar du bara ACS baken så e bilen topp ;) |
|
Varsågod. Bara kul att kunna hjälpa till. |
|
|
Har faktiskt en OME vinge liggandes färdlackad och klar. Den som crille82 har på sin bil ;). Har bara inte orkat sätta dit den. |
|
Bayer_Aleks |
Jo den ska du också ha såklart :)) Men baken måste du också ha, den e så sportig o snygg till just den färgen. Kolla hur det blev på min förra bil. Länk |
| Den ser bra ut, men har inte tänkt på att bytta baken....men man vet aldrig kanske blir ett impulsköp på ebay. | |
|
gjorde ett impulsköp på en liten m3 spoiler precis. jag tycker baken där nere ser för mkt ut och plastig. inget illa menat!! men m-sport bak och så byta kolfiber på den lilla plastdetaljen hellre. men det är också en kostnadsfråga. |
|
|
Blir roligt att jämföra m3 spoilern med OME:n. Blev det ebay för dig med bengalsimon? |
|
| riktigt snyggt.. ska du göra någåt med njurarna?? tänkte helsvarta eller helkromade?? | |
|
tycker också, kommer tjata på dig 2sexy4u, du har en fikn färg på bilen. det kommer se rätt bra ut. 2sexy4u: aah, blev ebay. köpte den olackad rätt billigt. japp, det får vi göra :) sen fota lite ;) |
|
|
Bmw_jerry: Inge krom, blir nog helsvart. Ska nog klä grillen i vinyl. Ser mycket bättre ut än billigt plast. Länk Eller vad tycker ni? Bengalsimon: Låter bra det, har en bekant som är otrolig på att ta bilder. |
|
| ja ser riktigt snyggt ut med vinyl men verkar som sagt pilligt.. lycka till :D | |
| Tack så mycket... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.