|
Sida 9 av 66
|
|
|---|---|
|
Tog fyra dar tills pengar kom på kontot, tre dar för paketet till sv, Så får ge mig till garaget nu, o börja greja |
|
|
Kommer nog vänta till sommaren innan jag köper med tanke på dom problem som finns på nuvarande modell. Vad jag sett på Länk så är det problem med ljudet på radion hörs igenom när man använder andra funktioner. Tydligen skulle en uppdaterad verison komma i slutet av mars |
|
| Det är inte omöjligt att sådana problem kan lösas via en firmwareuppdatering. De verkar ha bra utbyte med forumdeltagarna och måna om att lösa de problem som finns. Tycker det känns tryggt och är snart så sugen på en att jag inte kan hålla mig. Ska bli spännande och se vad Labbe säger. Finns några killar på e46zone.co.uk som har installerat sina och de verkar väldigt nöjda. | |
| Jag kommer köpa en sån här. Förutsatt att man kan återställa bilen exakt som den var innan? Skulle vara skam på torra land att såga i alpinan :P | |
|
Du ska inte behöva såga heller :) Det är plug n play. Det enda du behöver göra är ju att flytta ned ac'n. Och vill du inte krångla så får du köpa till en monteringsram så är det verkligen plug n play. Ja, kan tro att du gärna undviker att såga i alpinan hehe |
|
| Lysande! Läste någonstans att man behövde såga i nånting där inne för att få plats... Men det kanske var för att få in en universal-dubbel-DINare :) | |
|
actionHal: Nej det kommer inte gå lösa med en firmware uppdatering utan man måste öppna enheten och löda allt enligt vad dom skrivit på foumet. |
|
| lappen525:: jag vill minnas att det ska gå att uppdatera firmware den med lödningen läste jag oxå men det är just för ett specifkt problem som kanske kan uppstå i vissa enhet, då åtgärdar man de genom att löda,men även det ska vara löst till generation 3 som kommer snart..men hittar bara inte just den tråden..Kan du länka den så vi andra kan oxå läsa | |
|
kolla här Länk men det är inte Dynavin produkt tyvär..fick svar nu av importservice om den att det är topp kvalite,han menar att alla produkter han har kommer från samma leverantör och hittils har ingen klagat på hans sålda produkter.. vad tycker ni? |
|
| MYCKET bättre pris :) | |
| lappen visst är det,det väldigt lockande faktist jag har haft kontakt med importservice sen dynavin dök upp dom verkar seriösa,det är valet och kvalet alltså..andra sidan dynavin käns mer orginal på nåt sett.. | |
|
Så nu har jag testat DVN, och det ser riktigt bra ut, Allt som förväntat, Fick med de senaste versionen så det är rött och inte blått Testade med mini hårdisk på 80 gb men funka tyvärr inte, Får nöja mig med 16 gb så länge, De pyser lite i högtalarna på låg volym mellan 1-5, men tydligen går det att fixat utan o behövla glöda osv läste jag, genom att använda en så kallad (line output converter) "Länk annars så kan man faktiskt leva med det =) Batteriet dog då jag höll på testade ljudet, avställd ett bra tag nu så inga konstigheter Men kan säga att det låter grymt bra på HK ljudsystem Imorgon får jag starta ögonstenen och börja sätta ihop allt igen |
|
| Här verkar tillberkaren av den som finns hos importservice vara -> Länk . Den är rätt lik Dynavin varianten iallafall :) | |
Ls 443 Audi SQ5 8R
Tidigare ägt: BMW 328i -99 VW Golf R32 -04 VW Golf VR6 Syncro -97 BMW 330i M-Touring -04 Audi 1,8 TSQ BSR -00 BMW 320i STCC -05 BMW 320d -09 BMW 340i -17 |
produkt bilden på den länken är ju fet photoshoppad, knapparna verkar dit klistrade och plasten är suddad överallt. så frågan är hur den ser ut i verkligheten. |
| Hm ja det har du rätt i, och att bilden på importservice är 3d-modellerad gör oss inte klokare | |
| Labbe: Vi vill ha en uppdatering :) | |
| e38 då? | |
|
e38 Länk |
|
| Labbe hur går det? | |
|
Tjena, jo det har gått riktigt bra, har fått ihop allt nu, allt verkar funka utmärkt gps, tv, bluetooth dvd kolla på videoklipp osv får in dem fria kanalerna 1,2 4 och 6,an och några till bildkvaliteten är riktigt bra på denna enhet Och jag har inte stött på några problem hittils, Installationen gick väldigt bra, hade lite svårt i början hur jag ska dra kablarna men de löste sig till slut, tv antenen satte jag fast på högra hörnet på vindrutan och gps antenen bredvid regnsensorn ( tack för rådet catch =) ) Förlängde bägge usb portarna (usb multimedia och usb gps till handsfacket, så jag slipper skruva loss DVN i fortsättningen, även ipod kabeln står redo där, Externa mikrofnen skipade jag att montera, den intergrerade mic,n funkar bra, Jag har även uppdaterat mitt gps med nya Igo och ordnat egen välkommsbild, läste lite tips på dynavin,s forum så nu känner att snön måste bort så jag ställa på pärlan, Hälsningar labbe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.