|
Sida 65 av 66
|
|
|---|---|
|
Det skulle väl inte vara någon skillnad ifall du har hk el ej! Rätta mig någon om jag har fel :p |
|
| Dynavin kunde man alla fall inte ha om man hade H/K | |
|
har nu fått min back kamera, men får den inte att gå igång automatiskt... Har kopplat allt rätt så att den får ström när jag lägger i backen. men det kommer inte någon bild... Någon som har tips ? Någon inställning man måste göra ? (har testat kameran på annan monitor så vet att den fungerar) |
|
| Stereon måste också få signal så att den vet att den ska visa bilden. | |
|
Har förstått de nu, vet inte riktigt hur jag ska lösa det med tanke på att det inte finns några kablar för just det bakom enheten...:/ Någon som har löst detta på enheten från tereteknik? |
|
|
Hej! Jag undrar varför det inte funkar om man har H/K ljudet. Jag har inte hittat någon annan stans att det inte funkar med H/K. Anders |
|
| Beror det inte på att ni har en extern förstärkare mot oss som har buisiness stereo? | |
|
Hej, jag har nu skummat igenom hela tråden.... Jag har en BMW M3 e46 -02 cab. Jag blir inte klok! Jag har 16*9 navi nu men från -02 så den är väl inte den senaste... Jag skulle vilja ha hjälp med vad man ska köpa ist eftersom jag vill kunna höra på musik från iphonen utan att behöva köra med en fm-sändare som jag gjorde i somras... tycker det är lika bra att köpa en ny dvd för att de kostar några kronor att sätta dit aux eller ipod/iphone anslutning. Så frågan är vad ska man köpa.... ska man köpa en mk4 bmw org från 06 eller ska man satsa på en DVN-E46 Länk med eller utan android? Eller ska man satsa på något helt annat? och jag har då H/K system om det nu ska spela roll.....någon som kan hjälpa mig? Med vänlig hälsning |
|
| 123456789 Jag har med en E46-02 cab köpte den du länkade till + back kameran o tv jätte Nöjd | |
|
okej, så du har inget att klaga på, inga nackdelar? Det var bara plugga in å köra så funka allt? vart köpte du den? jag funderar att beställa från usa då sparar man en slant... |
|
|
Hej jag handla min på soundpressure lättare att ha med o göra om nått krånglar jo lite små strul var det innan den hoppade i gång men ett tele samtal dit så fick jag hjälp av dom bra hjälp med, har för mig det var när jag skulle ha i gång gps visslingen har jag inte fått i gång ljuset en men ska ringa i gen o fråga det var någon kabel som skulle kopplas om |
|
|
Hej! Angående Dynavin och H/K ljudet hittade jag denna sidan: Länk Här verkar det ju som om det skulle funka med H/K ljudet. Är det någon som testat eller var kommer info om att det inte funkar från? Anders |
|
|
Hej! Är det någon som hanldat av importservice nyligen? Dom har ju fått taskiga omdömmen tidigare men finns ju fortfarande kvar... Nu har dom dessutom bra pris på dynavin Länk Är lite sugen, men osäker på om man vågar sig på denna butik Anders |
|
| Snålheten bedrar visheten Anders,tänk på det. | |
| nån som handladt den från tereteknik ? ser ju utsende mässigt ut som dynavin ju nån som köpt den o säga om den funkar bra? | |
|
Läs några sidor innan :) flera som är nöjda. Även jag, den fungerar klockrent! Har iof inte jämfört den med dynavin. Är helnöjd ! :) |
|
|
Hej! @rirre 91 Har du fått telefonboken att fungera via BT nu? Har du H/K ljud i din bil? Vet någon om det Teretekniks enhet funkar med H/K ljudet? Anders |
|
|
Tjena, nej har inte fått enheten att hitta telefonboken, men har inte lagt någon tid på det heller för den delen. Och nej jag har inte hk ljudet :) |
|
|
Hej! Mailade Tereteknik. Den här diskuterade modellen stöder inte telefonbok via BT, däremot ska den funka med H/K ljudet. Dom skrev dock att en ny modell, som stöder telefonbok via BT, är på G. Anders |
|
|
Hej ni som har köpt stereon från tereteknik i Sollentuna. Jag köpte en sån igår och allt gick bra förutom att antennsladden till radion tar för mkt plats så jag kan inte ha den inkopplad. Är det ngn annan som hade samma problem? Och belysningen på stereon alltså själva knapparna blinkar. Hur ställer man in det? Bruksanvisningen va ju inte den bästa direkt =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.