AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
285.602

E46 - 2DIN touch-screen lcd dvd player OEM-look

Sida 62 av 66
Varför inte beställa ett provexemplar direkt från Kina för mindre än halva priset?

Länk

Länk

Visst, du får inte samma OS men går att ladda ned från deras hemsida...än så länge:-)

/ Micke

"I love the smell of diesel in the morning"
Visa användare
342
AndreasN.
330DA Touring M-sport -04
320i Touring -89
Av att döma från bilden hos den där..Alibaba..hmm, ja..så verkar det vara en av dom första generationens Dynavin..om de ens är en Dynavin man få hem =) o nån kabelstamm för oss som ha navi standard verkar de ju ej finnas..men visst, sköter du snacket o kan garantera att man verkligen få hem en senaste version med d99 android-plattform samt kabelhärva o lite andra prylar som xtra förlängningskabel för aux och usb-uttag att kunna montera på lämplig plats och backkamera :) ..mja, tro nog ja helst skulle vilja använda mig utav en lite mer "tillförlitlig" återförsäljare..speciellt om man skulle behöva reklamera produkten.

Mvh
Visa användare
342
AndreasN.
320i Touring -89
Hmm..vi få nog låta dig svettas ett tag till AQ så du mjuknar ytterligare lite mer ;-) hehehe

Mvh
Visa användare
30
Kocke
525d E61 -08
Men om 20% rabatt erbjuds på montering och produkten är det ju värt att gå ihop 5 pers nu.. Blir ju ~2000 kr billigare totalt i så fall...?

Jag har för tillfället ingen Stereo/GPS i bilen så jag skulle behöva en snarast. Är dock inte så sugen på Andoiden, utan i så fall får det bli en D99 med Windows.

Hur många här är intresserade nu? Borde man ska en ny tråd som kanske hade kunnat fånga uppmärksamheten, då kanske inte alla har koll på denna tråden..

Jag är på gruppbeställning i alla fall! 1 av 5 har vi nu...
Visa användare
342
AndreasN.
320i Touring -89
AQ - Ok, erbjudande om 20%, gäller det total köpesumma per person eller gäller det endast för huvudenheten och eventuell montering..tänkte om man får denna även på tillbehör? Några erfarenheter om funktion och ljudkvalitet i en bmw med HK-ljud?

Mvh
Visa användare
30
Kocke
525d E61 -08
Men det här med 20% gäller bara vid gruppbeställning eller? Annars hade jag varit sugen på att beställa ganska omgående...

Det där med i-sotec verkar vara lite lockande också, men det får nog bli efteråt i så fall.
ka
183
kallevh
320 I-98
330 ci cab -02
SAAB 9-5
Hej har några frågor till er som har dynavin
1.Funkar allt i OBC på eran ? i min så visar den ingen Volt..
2.Motor.olje.Vaten tem visar samma grader.(kanske ska vara så ?
3.om man lyssnar på musik från tele,och om man backar efter det så hoppar den till radio läge.är det en inställning eller är det så.
so
6
source011
318i E36 -96
Jag är gärna med på ett samköp gällande Dynavin till E46 (Android-modellen).

Mvh
Tommy
Visa användare
30
Kocke
525d E61 -08
Kanske ska skapa en ny tråd om just samköp på Dynavin från Sound Pressure? Vi är två stycken nu i alla fall! Jag hade tänkt köpa efter kommande lönen nu antagligen...

/Kristoffer
Visa användare
342
AndreasN.
320i Touring -89
Låter som en bra ide´ Kocke...

Mvh/ AndreasN.
Visa användare
342
AndreasN.
320i Touring -89
AQ ...när får ni ordning på hemsidan?
Visa användare
30
Kocke
525d E61 -08
Jag skapar en ny tråd nu så vi kan kolla vilka som är intresserade. Inte alla som kanske kollar den här långa tråden.

/Kristoffer
la
376
lappen525
520D Touring -10
Nu har kortläsaren i min Dynavin gått sönder.
Som tur är finns det en USB kabel på baksidan för att läsa in kartprogrammet.
Men Dynavin är för långsam att upptäcka att det sitter ett USB-minne i så när man startar enheten så känner den inte av minnet och kartprogrammet startar inte utan det kommer upp ett felmeddelande.
Tricket är att bocka ur den lilla svarta rutan på denna bild.
Länk
När man trycker på knappen Navi kommer denna bild upp i stället och då trycker man på bilden Navigation
Länk
Facit är att man får trycka en gång extra för att kunna använda navigatorn men det kan man leva med
Jo
17
Joxalatorn
328i e46 -98
Var med i senaste gruppköpet men sitter nu som en fågelholk när jag ska installera min dynavin, såg ju så lätt ut på alla klippen på youtube.
Har läst igenom större delen av denna tråden och sett att en del andra har haft problem med att kontakterna inte passar men eftersom jag inte är insatt i alla modeller av stereos mm så vet jag inte om jag har samma missmatch i kontakter som alla andra. Bilder är något mer beskrivande tycker jag så här kommer ett par bilder på mitt problem, och frågan är helt enkelt, hur får jag ihop detta?

Bilen ifråga är en e46 328i -98 import.

[img]Länk

[img]Länk

[img]Länk

[img]Länk

[img]Länk

[img]Länk

[img]Länk

[img]Länk

Är ju som synes en del hemmameckat av förra ägaren, men det verkar ligga helt friliggande/okopplat och jag hade ändå tänkt dra lågnivå för slutsteg och baslåda. Nu verkar det vara draget för framsystemet också men jag måste kolla om det är inkopplat.
la
376
lappen525
520D Touring -10
Fixa bilder för dom går inte att se
Jo
17
Joxalatorn
328i e46 -98
Bildlänkarna blev ju tydligen skit och går ju inte att redigera så får länka dem igen,
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
la
376
lappen525
520D Touring -10
Har du original navigator i din bil eller har du en bil med extra ljudsystem?
la
376
lappen525
520D Touring -10
För har du en orginal navigator måste du ha en adapterkabel från skuffen fram till stereon
Jo
17
Joxalatorn
328i e46 -98
Det är originalgrejor som sitter i, exakt vad det innebär vet jag inte men har ju nån form av navigering o grejor.
Har läst det där med adapterkabeln tidigare men visste inte om det gällde mig. Har även läst att man kan skarva det själv, men det förutsätter ju att man vet vad som ska skarvas.
Står säkert tidigare i tråden men ny länk/info skulle uppskattas, orkar inte bläddra igenom hela tråden igen för detta. En FAQ i ämnet dynavin kanske inte vore fel?
la
376
lappen525
520D Touring -10
Har man orginal navi och H/K ljudsystem måste man ALLTID ha adapterkabel för att få det att fungera.

Skarva själv? Försök inte ens utan köp en.
Var? Vet ej :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.