AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
285.538

E46 - 2DIN touch-screen lcd dvd player OEM-look

Sida 60 av 66
Hej! Jag har en m3 e46 med 16:9 skärmen som jag vill få ut för att se om de går koppla in en aux omvandlare, problemet är dock att jag inte får ut den.

Har tagit bort listerna runt om och skruvat bort dom två stjärnskruvarna.. Men får inte lös ramen runt om skärmen...

Någon som har några tips eller guide hur man gör?

Mvh
Jonny
la
376
lappen525
520D Touring -10
Du måste dra loss luftventilerna också för att få loss allt
Enligt Bmw ska man inte behöva det, men iaf hur gör man för att få lös dom?

Jag har nästan fått lös ramen runt skärmen, men hur jag än gör så verkar den sitta fast bakom skärmen. Det ser ut att följa med något kretskort när jag sliter lite i den.

Någon klok människa måste väl ha någon bra ide hur man får ut skärmen?
Jag tog bort Business CD:en när jag installerade Dynavin, och om jag inte missminner mig så satt den fast med 2 skruvar bakom ventilationsspjällen.

Du tar bort ventilationsspjällen med lite våld. Ta tag nertill och böj uppåt. Det kan knaka och låta som du drar sönder grejerna, men det som kan hända är att fronten på "boxen" släpper och den kan du trycka tillbaks senare.

Så här:Länk

Mvh Johan
Nu har jag iaf fått lös luftspjället, men skrämen sitter fast ned till iaf.

Någon som kan hjälpa mig med hur jag försätter nu?

Mvh Jonny
Är det någon som använder Spotify i sin Dynavin med Android? Då tänker jag Spotify, installerat som en app i Android, inte via Bluetooth från tlfn el liknande..

Hade varit kul att veta, om det fungerar eller ej.
Klart avgörande för min del!
La
10
Larsa_wee
325Tds -94
320D -04
530D -00
325Tds - 94
Någon som vet vad denna stereo är för något ? Verkar inte vara någon Dynavin, varken utseende mässigt (Chrom vridknapparna som dessutom sitter på ovansidan, inte nertill som org...) eller i menyer osv.. Displayen verkar även vara ganska mycket sämre än Dynavin ?...

Här är bild..

Länk
La
10
Larsa_wee
325Tds -94
320D -04
530D -00
325Tds - 94
Här är länk på en sådan som jag har fått hem
Länk
Och här en länk på en Dynavin..
Länk

Någon som vet vad för något jag fått ? Mvh / Lars
La
10
Larsa_wee
325Tds -94
320D -04
530D -00
325Tds - 94
Fick reda på vad min stereo heter
HM-8952 är beteckningen på den. Aja jag orkar inte bry mig, känns dock fel att beställa en Dynavin och få en annan stereo även om det är samma pris osv.
Gee
Var har du beställ den larsa? Tänkte så att du kan förvarna andra ev köpare, själv hade jag aldrig accepterat nått annat än Dynavin om det var det jag beställt
Ri
13
Rille18
330 Xi Touring -04
328 iM Coupé -88
Det måste ju vara den gamla du har fått.
la
376
lappen525
520D Touring -10
Nej den gamla ser INTE ut så där utan det där är ett annat fabrikat.
la
376
lappen525
520D Touring -10
Var bara att kolla på klippet på Youtube och där ser man vad företaget och märket heter.
Hualingan
Länk
La
10
Larsa_wee
325Tds -94
320D -04
530D -00
325Tds - 94
Jag beställde min stereo ifrån Soundpressure. Mailade dom och fick till svar att det var samma funktion osv i båda 2.. Ska bara ha den i brukisen så jag orkar inte bry mig även om det känns surt.
la
376
lappen525
520D Touring -10
Naturligtvis så ska du returnera den.
Har du köpt i tron att det var en Dynavin så har du blivit förd bakom ljuset
Ri
13
Rille18
330 Xi Touring -04
328 iM Coupé -88
Är det nån fler här som har köpt backkamera av Jeff. Den första jag fick fungerade inte alls, och den andra fungerade i en vecka. Nu får man ju precis vad man betalar för men jag tycker det var en väldigt smidig montering av kameran i skyltglaset.
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Vilka kartor fungerar att använda? Är de någon speciell filtyp, eller fungerar i princip vilken dom helst som används i vanliga gps?
Är sugen på en 3D variant.
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Verkar som att det har kommit in en del nya grejer bla OBCLänk
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Okey,Kul att dom fixar till radiomottgningen minns att det var en del som klagade på de ink jag..Funderar på att skaffa mig sådan..Nån som vet hur många versioner dom har släppt?
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Ni som har Dynavin och använder Iphone har ni gjort några snygga lösningar med kabeldragningen till Iphonen elelr inst Iphoen docka eller liknande,Finns det bilder som sagt kommer att skaffa mig Nya versionen vill göra det snyggt menar en sånhär typ..Länk Fast till E46
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.