|
Sida 6 av 66
|
|
|---|---|
|
Benzan inte för att vara elak men nog har väl du använt internet förut? Länk Enkelt att klicka fram sig på deras sida för att hitta vilka olika märken och modeller den passar till |
|
| Ja det hajade jag väll också men tänkte att nån kanske kunde veta om den även kunde passa i nån annan modell. | |
|
Om det stämmer att du har en X5:a så kanske den passar för navin ser ut att ha samma storlek på alla Bmw modeller. Men att den ska göra det ser jag som osannolikt ändå. |
|
| Det är nog större chans att kommande modellen till E39 passar på din bil Benzan..men lugn i stormen för att jag vill minnas att det kommer att komma till andra modeller oxå. | |
|
lappen525 nä jag har ingen x5a söker bara efter en ny navi till en e53 än då :-) här har du min gammla kärra Länk får min nya kärra till helgen har bytt upp mig till en 04a istället. catch_me.. tack du verkar ha kolla på området. det låter ju strålande intressant om det skulle dyka upp en modell som passar. Tycker MK4an känns så gammalmodig, så den skulle man ju mer än gärna byta ut om det gick på nått smidigt sätt som ändå ser orginal ut. |
|
|
Om jag inte är helt ute i de blå så ska navin skilja sig i storlek (diameter/omkrets) mellan X5an och E46an, men som sagt jag kan ha fel.. =) Mvh |
|
|
Hitta lite fler installationsbilder på dvn, www.hifi-karlsruhe.de/bmw.rar |
|
| Antar att om man inte har orginal navi i bilen kommer inte navin fungera utan man måste eftermontera anten. | |
| ganska självklart eller hur??? *kliar huvet* | |
|
Ja det är uppenbart och det var därför som jag konstaterade det. Men då är frågan vad mer som behövs för att det ska fungera förutom en antenn. |
|
|
allt är inbyggt i enheten... Mvh |
|
|
Riktigt nice Labbe! Det finns engelska att välja som språk va :P ? Dum fråga kanske, men vad är det för mikrofon du har dragit upp i taket? |
|
|
eerily, det är nog inte Labbes installationsbilder. Kollar du länken så är det en återförsäljare för dynavin som man laddar ner ifrån. Vet inte om Labbe har fått sin enhet ännu? |
|
| Seriöst varför kan jag inte öppna denhär instalations raren.Vilket program ska jag använda`? | |
| Seriöst varför kan jag inte öppna denhär instalations raren.Vilket program ska jag använda`? | |
|
Hej, det har blivit nått fel med min beställning, hade nämligen gjort en beställning på postförskott, det funkar tydligen inte till utlandet från tyskland, så jag fick göra en ny igår och överföra pengar, får hoppas att jag får den innan helgen, Catch använd winrar, |
|
|
Tradigt, hoppas du får den innan helgen. Jag skulle vilja beställa en sådan så man har den tills man ska iväg på semester 200mil vecka 10. |
|
|
Okey tack F......n alltså jag läser Dynavin forumet dagligen för att hålla mig uppdaterat inte för att göra nogån nojig men det verkar finnas en del buggar alltså.m skärmar som dör,irriterande ljud när man tänder lampor,känner inte igen sd kortet för navigationen osv.finns massor jag börjar undra om dom kommer att få ordning på sakerna. vad tycker ni? |
|
|
Inte för att vara dum på något sätt, men kan det är inte vara så att du blandar ihop gammal information?? Jag har väldigt svårt att tro dom skulle sända ut en produkt på marknaden för oss konsumenter som har en massa fel..de vore ju att gräva sin egen grav *kliar huvet* :/ Mvh |
|
|
Skojar du eller Andreas? Hur många produkter vill du att jag ska räkna upp som dom släppt för tidigt med en massa buggar. Se bara på dom flesta mediaspelare som släppts på marknaden är behäftade med massa buggar som dom lovar ska försvinna med en uppdatering av firmwaren. Så att den här ska vara förskonad från diverse buggar är bara nonsens. Men sen är det frågan vilka sorters buggar det är frågan om. Det kan vara sådana buggar som man kan leva med. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.