AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
285.504

E46 - 2DIN touch-screen lcd dvd player OEM-look

Sida 58 av 66
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Ja det har jag skulle vilja påstå att jag/vi på detta tråd är faktist dom första som har skaffat Dynavin..Jo då helt nöjd.
v6
9
v6_4motion
BMW 320D Touring -04
VW Passat Variant V5 4M -03
Tack för hjälpen Labbe_LM & catch_me.

Har fått min Navigation att fungera klockrent nu!

Jag är åxå nöjd med min Dynavin, har dock fått den utbytt engång då den gamla dog helt. Köpte min i Tyskland på hifi center som många andra här har gjort, utbytet av enheten löste dom smidigt.

/ Johan
Visa användare
95
Labbe_LM
325ci Cab M-Sport -04 Imolaröd 2
ah roligt att du fick till det!

jag har både min gps och dvb mottagare på rutan, gps,n bredvid regnsensorn, dvb uppe på högra hörnet, micen uppe på vänstra hörnet ;)

fungerat kanon än så länge,
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Jag satte min gps bakom enheten kör utan mic tycker det funkar utmärkt ändå..
v6
9
v6_4motion
BMW 320D Touring -04
VW Passat Variant V5 4M -03
Testade lite olika ställen med tv antennen men lyckas inte så in några kanaler. kanske kan vara lite handhavande fel åxå =P

Nu väntar jag på att min backkamera ska komma, han på hifi center har fixat en som skulle passa direkt i skylt belysningen. Hoppas den kommer och att de är till en e46, men de säger han att de ska va iaf =)

Till er som funderar på att köpa en Dynavin så säger jag bara köp! Grym enhet som klara allt. och om man jämför priset mot en original navi så är den ju typ gratis.

Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Testa att flytta på bilen oxå jag hade samma problem jag fick inte in kanalerna utanför mitt hem där jag monterade sakerna senare på kvällen på väg till donken kom det plötsligt kanaler.Har fortfarande inte täckning utanför huset..men annars överalt,,skumt men jag ju TV hemma hahaha
Visa användare
342
AndreasN.
330DA Touring M-sport -04
320i Touring -89
Eeehrm..grabbar, jag tycker det är hög tid nu för er som inhandlat/installerat er Dynavin att ladda upp lite snygga bilder på detta, gärna en demovideo oxå!! ;)

/Ante

"Smartheten sitter inte i hjärnan sa den som var blåst!"
Po
1
Pool30
x3 -07
Har läst lite om Dynavin och den finns inte till x3 om jag förstått rätt? Är det möjligt att ändå montera en med lite fix? Passar kablarna tex?
sa
185
sango
M5 -99
750 highline -91
ingen som har vågat inhandla en till e39 än? :)

ni som har bytt ifrån er originalnavi, hur annorlunda är gränssnittet mot orignal? kan gemene man tyda att det är en kinakopia?

viktigt det där med originallook..
att det är en plug n play gör den ju inte mindre intressant

sa jag att jag vill ha en? :)
ma
76
martinmp777
318is -90
330iXT -03

Hej! Har läst lite (inte allt) i denna tråd nu och undrar vilken modell som jag ska köpa

e46 -99

Länk

Länk

Ls
443
LseBeemmer
Audi SQ5 8R

Tidigare ägt:
BMW 328i -99
VW Golf R32 -04
VW Golf VR6 Syncro -97
BMW 330i M-Touring -04
Audi 1,8 TSQ BSR -00
BMW 320i STCC -05
BMW 320d -09
BMW 340i -17
såg i nån annan tråd att det var en som hade länkat till några andra liknande navi´s som passade fler modeller. ingen aning vad det är men jag slänger upp adressen iaf.

Länk
AQ: Den du länkade har jag nu i min e46 M3a :)
Funkar klockrent :)
Lu
4.913
Lus
520d F11 -11
335i E93 -08
AQ: den har samma modellbeteckning som Hualingans produkter. Dvs samma som CKM Cardesign har för nästan en tusing mindre.
Njuren
Vilken av alla tillverkare är nu den slutgiltiga man ska köpa?
Dj
134
Djabag
330 Ci Cab 2002 Såld
118d 2009 Inbytt i Tyskland
E61 530d Xdrive 2009 Såld
X1 2.8 (N52B30) Xdrive 2010

BMW K1300GT -09
Min backkamera har lagt av ! Bilden har blivit helt grumlig och dom färgade linjerna är borta.

Den sitter inbyggd i ena skyltbelysningen. Även skyltbelysningen på den har lagt av.

Var hittar jag en ny ??

Den följde med i ett paket som jag köpte av en person som var med i gruppköpet från tyskland, så jag vet inte var den köptes.

Kvalitén verkar ju inte vara så bra, så helst skulle jag vilja hitta en annan lösning än en sådan som sitter där skyltbelysningen.
Gee
Den nya Dynavin ser grymt lockande ut nu har man skaffat oem look på rattarna också så får nog bli att inhandla en sådan tillsammans med Rainbow systemet? Hur fungerar det med sladdar etc om man har GPS i bilen sedan tidigare? Har ingen färgskärm idag men har den allra minsta orginal navin med den enfärgade displayen. Om någon av er som har en dynavi har tid och lust att berätta lite mer om den får ni gärna dra ett PM
PR
28
PRYL
Tesla Model S P85D -15
Tesla Model 3 LR+ -21
Nissan Skyline R33 GTR -95
Många svar tidigare i tråden, och även detta. Ganska många sidor att läsa men det är lärorikt.
Jag har en kabel över om du koppla in den mot en E46 med förmonterad GPS. De som har förmonterad GPS får koppla på sig i bagagen och dra denna kabel hela vägen fram till stereon där man sen ansluter den till Dynavins kablage. Det finns annons på den i Powerbörsen.
Visa användare
1
stiifen
320i Touring -04
Hej Läser dynavin dvd format?
wr
30
wrm
330i Touring -02
Så någon som har testat ett tag nu och kan komma med bilder på resultatet?
Är denna passande på ALLA e46?
go
141
gotis
730-94 E38
Passar inte E38 i alla fall.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.