|
Sida 57 av 66
|
|
|---|---|
|
Otydligt deluxe: vad jag menar är: Passar den där verkligen i andra bilar än E46, som det står i annonsen tro? |
|
|
Såg ju lite intressant ut. vad står DIN för och således vad är skillnaden på din1 & din2? dollar är ju förmånligare valuta än jorån. frågan är bara vad frakt tull o så skulle kosta. |
|
|
Ser ut som den de säljer på blue power ljud och bild för 5900 kr. Gissar att skicka efter från USA blir ungefär samma pris om du räknar frakt, tull och moms. |
|
|
Lus: Om du läser noga så ser du att det handlar om fyra (4) olika apparater. Det kan du se på att det är fler bilder. För en apparat passar INTE i olika bilar. |
|
|
@ flumm Din står för formfaktorn på prylarna. Dvs 1DIN är formen på en enkel bilstero. 2DIN är 2st vanliga på höjen. Om jag fattat det rätt så får inte 2DIN plats i E46:an, utan det är därför Dynavin ser ut som den gör baktill. Hade du/vi fått plats med 2DIN, så hade vi kunnat välja på mycket annat från andra märken. Jag tror att 2DIN kommer från USA och bilar som hade dom där gamla kassett systemet. (Vad hette dom kassetterna ? det var någonting på 8) |
|
|
Jag vet inte om jag skrivit det här förut, men jag gör det igen isåfall :) Jag ordnade 5m kabeln genom att helt enkelt förlänga kabeln om följde med stereon, d.v.s. klippa av kablarna på mitten och skarva ihop härvan med längre kablar igen. |
|
| lappen: såg det nu när jag gjorde provorder. Någon som beställt till E39 i Europa? | |
| var är länken? | |
|
det där såg ju riktigt intressant ut! Någon som testat denna produkt? Verkar inte kunna hitta ett test/review på internet. |
|
|
Gurkis, det finns gott om recentione rpå nätet om den DVD:N. Jag har en själv och har kört den innan jag satte in en Dynavin. Den fungerar bra. Har lite anorlunda menyer och funktioner än Dynavin men i stort så är det samma maskin. Sök efter e46 DVD stereo på youtube så hittar du den säkert snart. |
|
|
Hej! Någon som kan hjälpa mig att få tag på kartor till dynavin? fick min dynavin utbytt för den gamla slutade att fungera och Sd kortet som satt i var tomt. Skulle någon kunna kopiera sitt och skicka mej? eller vart kan man få tag på program och kartor till navigationen.?? En fråga till, någon som fått tven att fungera? / Johan |
|
|
Länk ladda ner, packa upp, flytta över, min tv funkar utmärkt ;) |
|
|
Okey är det både program och kartor med på den ner laddningen? Vart har du din TV antenn i din bil? |
|
|
Både kartor och program som driver dom,,Labbe och jag har laddat ner den från samma ställe.. TVn funkar på min med,jag har antennen på fram rutan Höger sida nedre kanten |
|
|
Hejsan, jag lånar lite denna forum. Vet någon om de kommer ut något till BMW E90? |
|
| Länk >Det är en tids fråga att den kommer till Sverige om den inte redan finns...Tror att prencipen är samma som Dynavin.. troligtvis byggt på WIN nu har jag inte läst men gissar på det..så det är bara att slå till,men kolla när den kom ut kommer det uppdateringar/nyare Versioner osv..Lycka till | |
| Japp läste lite nu och det är WinCe... | |
| catch_me den sidan är juhh ganska konstig, de står inte ens om pris eller nått bara massa info.. :9 | |
|
Jag vet min vän..du får forska så gjorde vi från början när Dynavin kom....googla googla..kolla på olika E90 forum osv.men se bara till att handla från stabila ställen kolla med folket här på forumet innan du köper,dom flesta här kan ju lite om olika internet butiker osv. Jag tjatade på olika levarantöer i Sverige för att ta hit Dynavin till E46 men det sluta med att vi handla från Tyskland.. |
|
| har du skaffat dynavin? är du nöjd isf | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.