AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
285.536

E46 - 2DIN touch-screen lcd dvd player OEM-look

Sida 50 av 66
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
En kul grej jag fick igång TVn idag rättare sagt den hitta kanalerna av sig själv....
Visa användare
95
Labbe_LM
325ci Cab M-Sport -04 Imolaröd 2
va kul grattis catch hehe,

jag väntar på mina kablar ja =p
la
376
lappen525
520D Touring -10
Tänkte på en sak som kanske inte är nått.
Men hur detaljerade är era kartor egentligen.
Tex om ni åker in till en bensinstation,köpcenter eller ett mindre bostadsområde med bara lägenheter ser ni vägarna då?
Och eftersom jag har inställt så att pilen ska följa vägen och inte Gps punkten för att minimera felvisningen blir det så att pilen står bara och snurrar ifall jag hamnar där det inte finns några vägar.

Du kan testa du eerily att åka till ICA Maxi och se hur det blir för dig där.
För mig så är hela området bara som ett grått område utan vägar eller nått.
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Min visar vägarna alltid nu har jag inte pillat så mycket inställningarna på GPSn jag har bara gjort små ändringar efter mitt tycke men jag är nöjd..oavset vart jag kör finns det vägar så syns det på min iaf
mvh
la
376
lappen525
520D Touring -10
Visst ser jag vägar men frågan är jur SMÅ vägar ni ser och hur detaljerat det är?

För jag funderar på om filen Basemap har nått med det att göra?
ee
362
eerily
320i M-Sport -04
Hmm. Ska slå en kik på det när jag är upp dit nästa gång Lappen.

Vart har ni fått tag på POI Och fartkameror grabbar?
Hittar bara massa risiga länkar som inte känns vettiga.

Kan tillägga att jag betalt fakturan på Rainbow högtalarna nu :) Ska bli spännande att se hur dom drivs av DVN.
la
376
lappen525
520D Touring -10
Ja men dom finns ju här!!

Länk
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Jag var förbi MDS idag skulle kolla med dom ifall han kunde ordna pysljudet gissa vad eerily en snubbe hade beställt rainbow högtalare IQ series men kom aldrig och hämta dom så jag fick köpa dom för 1000 kr men bara bak så jag installera dom idag klart det vart skillnad men inte värsta man kanske måste koplettera med fram högtalern tror jag...men volymen går att höja mer jämfört med orginale samt renare ljud bättre kvalle på ljudet...
He
786
Hexagon
118d M-sport -09
520d -13
-
Ford Mustang HT -65
Lomax 224 (Ami6 -67)
catch: vad sa de om pysljudet då?
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Han hade nån slags filter som han snack om som han trodde startk att det skulle lösa problemet men hade inte den hemma han skulle få hem den nästa vecka alltså har jag beställt,,jag ska dit på onsdag nästa vecka så vi får hålla tummarna så att det funkar
He
786
Hexagon
118d M-sport -09
520d -13
-
Ford Mustang HT -65
Lomax 224 (Ami6 -67)
NajsÖ Sa han något om vad det skulle kosta?
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Jag fråga aldirg faktist dumt nog men vad kan en sån filter kosta allt från 200-400 kan jag tänka mig inte mer alltså
ee
362
eerily
320i M-Sport -04
Haha fan va nice catch =) Det skulle sitta fint med ett framsystem också för dig alltså. Jag tror också det där filtret, Dynavin håller ju på att framställer nåt liknande filter dom också, men det skulle ju ta ett par månader :S Så vi får hoppas på att det går bra för dig Catch, ska kanske ner till en hifi affär själv och höra.

Har stora förhoppningar om rainbowhögtalarna. Känns verkligen att org högtalarna inte är av nån vidare kvalitet när man höjer volymen lite.
Har du funderat nå mer på den där aktiva basen då Catch?

Tack Lappen :) Anar en viss irritering där men jag har inte sett den där länken än och även om jag bett om en sån där länk länge nu så har jag inte fått nån förns nu :)

Nån som lyckas byta låt felfritt med rattstyrningen när ni har "Random" på då?
Jag blir galen snart :P
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Jag tror jag avvaktar med basen då det är rätt så bra bas nu med rainbow högtalaren,,,eftersom jag har bara rainbow bak så lirar inte högtalarna bra ihop om du förstår hur jag menar man måste nog ha samma runt om för bästa ljud leveransen jag hör ju skillnaden direkt,,bakre högtalarna lirar högre samt renare ljud samt mer bas medans fram hänger inte riktigt med på högre volym pga dåligt kapacitet...

Filtret ska nog lösa problemet hoppas jag så vi får hålla ut ett tag
mvh
la
376
lappen525
520D Touring -10
"Tack Lappen :) Anar en viss irritering där men jag har inte sett den där länken än och även om jag bett om en sån där länk länge nu så har jag inte fått nån förns nu :)"

Nej nej eerrily inte irriterad utan mer förvånad att du kunnat missa länken.
Har postat den tidigare och den finns lite längre ner på denna sida också Länk

Så absolut inte irriterad utan det blev en snabb post för jag sitter på jobbet :)
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Låt oss irritera lappen ännu mer :)) jag ladda ner den länken la in den nyss på kortet men väl inne på just den mappen klickar jag ionne men hittar inte kamerorna..
Klickar man på content kommer man in på dessa
Building
map
pohneme
poi
ingetr mer...letar men hittar inte kamera samt försöker lägga till poi men där finns det inte heller....
Nu får du faktist hjälpa oss Lappen vänligen guida oss

Jag trodde det var så enklet att bara bokka i varna för hastighetskameror men så var det ej
ee
362
eerily
320i M-Sport -04
Är detta bara POI? Jag trodde det va en länk till fartkameror :P

Men catch, jag tror du har installerat dvn utan fartkamerafil (.spud) och då hjälper det tyvärr inte att bara bocka i Varningar :P

Hehe okej lappen, men jag har faktiskt missat länkarna. Hur som helst så har säkert du lösningen på detta map-problem (A) :)
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
hmmm ähh då så jag får kika på det sen
dp
6
dprinsen
520D touring -09
vart är det bäst att beställa dynavin ifrån?

Kärlek växer inte på träd, den byggs i tyskland!
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Där käleken Byggs!Hificenter Tyskland kolla på Dynavin.com klicka på where to buy klicka på Tyska flaggan kommer du till rätt adress...

rolig grej genom att svara på detta inlägg blir det 1000 svar...jag fick eran :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.